Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 12:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Xp starter ikke

Når jeg starter min pc Kan jeg ikke login på mit bruger navn der sker ikke en dyt når jeg klikker på ikonet ??? Hvad kan det være ? og kan det fixes uden at jeg skal formatere jer vil nødig miste alt på mit c drev...?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 12:48 #1
Prøv evt at bruge TAB-tasten, når ikonet er markeret trykker du "Enter"

Bare for at se om det er et muse-problem.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 12:50 #2
oki prøver lige :)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 12:55 #3
Ved ikke regtig hvad der skete men jeg fik den i standby og da jeg klikkede på en tast fik jeg den ind i xp ? ...Men det er mærkligt for musen virker fint ??
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 13:00 #4
Nu du er inde, så prøv med en systemgendannelse.

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden.

Jeg ved ikke om det virker.  :-)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 13:02 #5
Okay jeg prøver at køre en gendannelse...Hmmm jeg mister ikke noget på hd'n ved det ?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 13:04 #6
Nej, det gør du ikke, hvis du vælger det rigtige tidspunkt.
Gendan så kort tid tilbage som muligt.
Hvis du har installeret programmer eller opdateringer efter den dato du vælger, vil du miste dem, så de skal installeres igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 13:05 #7
Dokumenter, mails o.lign. forsvinder ikke ved en systemgendannelse...
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 13:08 #8
Okay dvs at jeg ikke mister alt mit arbejde okay jeg køre en gendannelse og kommer tilbage når det er gjort ;)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 13:17 #9
Okay vejmand du er en HELT det er bare fantastisk nu virker det hele bare fint ;)
SÅ smid et svar så du kan få dine point.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 13:18 #10
Velbekomme, godt du fik det fikset.  :-)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
30. august 2006 - 13:21 #11
TAK ;)