Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 09:55 Der er 13 kommentarer

Udskrift af BCC feltet

Jeg har brug for at kunne se hvilke adresser der er sendt til i BCC feltet på mine mails, hvordan får jeg dette felt fram i udskriften
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 09:57 #1
Det er ikke muligt. BCC er netop skjulte mail adresser, og de skal ikke kunne ses hverken på mail eller udskrift.

/Christian
Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 09:58 #2
Kan de heller ikke ses på min egen udskrft fra sent post
Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 10:00 #3
Jeg er sikker på at BCC feltet var synlig i outlook 2000, men nu har jeg opgraderet til Outlook 2003 og der kan jeg ikke få feltet frem
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 10:04 #4
Det er en del år siden jeg har siddet med en Outlook 2000, og jeg skal ikke kunne sige om der der var adgang i sent post til BCC feltet. Jeg har dog mine tvivl :-) Men I Outlook 2003 er der ihvertfald ingen chance for at komme til at se dem.

/Christian
Avatar billede coderdk Praktikant
30. august 2006 - 10:23 #5
Jeg bruger ikke Outlook 2003, men jeg har den installeret (har brugt kalenderen) - Jeg har lige sendt en mail til to af mine andre emailadresser fra outlook 2003, én i "To" og én i "Bcc", i sent mail folderen kan jeg se begge modtagere, både to og bcc...
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 10:34 #6
Jeg beklager. Jeg har lige testet det samme med Outlook 2003, og ja man kan i sent post se de BCC modtager der var på mailen. Beklager :-)

/Christian
Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 10:38 #7
Kan i så også finde funktionen der bringer det frem, det kan jeg nemlig ikke
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 10:46 #8
Du skal blot åbne mailen fra din sent post mappe, så står det der.

/Christian
Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 11:03 #9
Når jeg åbner min sent mails er der kun to og cc feltet synlig ikke bcc feltet
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 11:18 #10
Jeg bruger Outlook Express, så jeg ved ikke om det er det samme i Outlook.

Her kan jeg se det ved at gå til "Sendt post " -> Marker meddelelsen -> Filer -> Egenskaber -> Detaljer

Aner ikke om du kan bruge det til noget som helst.  :-)
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 11:57 #11
Ved mig der forsvinder BCC feltet i sent post, hvis jeg har valgt ikke at vise BCC feltet når jeg laver en ny mail. Så hvis du ikke allerede viser BCC feltet, når du laver en ny mail så prøv at få det vist ved at gå i menuen "Vis" og herefter vælge BCC felt.

Så burde den fremkomme også i sent post :-)

/Christian
Avatar billede norrbom Nybegynder
30. august 2006 - 12:15 #12
ja du har helt ret, men det gør den bare ikke, ved at gå ind under tools - forms - design forms kan jeg få det til at virke på den enkelte meddelse, men det skal gøres for hver enkelt det må kunne gemmes som en standard form.
Avatar billede kedde65 Praktikant
30. august 2006 - 12:51 #13
Ja design forms er jo noget lidt andet, så det er ihvertfald ikke den rigtige måde at gøre det på. Hvis ikke den metode jeg angav virker, så er jeg relativt blank :-)

/Christian