Avatar billede lenn Nybegynder
30. august 2006 - 08:37 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke afspille film mere.

Hej folkens
Jeg har inden for den sidste uges tid fået problemer med at afspille film på min computer. Hvar gang jeg starter en film(fx. WMV) bliver min computer sindsyg langsom. Så langsom at jeg er nød til at genstarte den med reset knappen. Filmen starter aldrig, men som sagt bliver alt saft hevet ud af pc'en - bare at få startlinien frem tager ca. 1 minut... Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt. Jeg har prøvet at installere en anden medieafspiller - men det hjalp ikke. Har også prøvet at afinstallere DivX codecet - også uden hjælp. Jeg har selv en idé om at det er noget med codecs der er problemet, men hvordan finder jeg ud af hvad der er galt..?
Avatar billede skamf Nybegynder
30. august 2006 - 08:43 #1
Prøv Vlc Player , den køre uden brug af codecs alt er indbygge i det lille program

http://www.videolan.org/

prøv at melde tilbage hvordan det virket
Avatar billede lenn Nybegynder
30. august 2006 - 08:45 #2
Er ved at hente den... Så må vi se hvad der sker...
Avatar billede lenn Nybegynder
30. august 2006 - 08:50 #3
Se der skete da noget - der var ingen billede på men lyden kørte - men som sagt var der sort skærm. PC'en blev lige så langsom som tidligere. Nogen der ved hvor man finder en lidt ældre grafikdriver til Nvidia´'s kort? JEg er kommet i tanke om, at der muligvis først er efter at jeg opdaterede driver til grafikkortet, at problemet er opstået...
Avatar billede skamf Nybegynder
30. august 2006 - 08:54 #4
http://www.nvidia.com/page/home.html

Det skulle gerne ligge der inde
Avatar billede lenn Nybegynder
30. august 2006 - 08:56 #5
Jeg kan kun finde den nyeste driver...
Avatar billede nva Praktikant
30. august 2006 - 08:58 #6
Du kan måske prøve en systemgendannelse til før du opdaterede driveren?
Avatar billede lenn Nybegynder
30. august 2006 - 09:06 #7
Det var driveren der var problemet. Fandt selv en ældre driver og nu virker det igen... Tak for hjælpen, smid en række svar så jeg kan dele point ud...
Avatar billede nva Praktikant
30. august 2006 - 09:15 #8
Ingen point til mig.
Avatar billede skamf Nybegynder
30. august 2006 - 09:26 #9
:)