Avatar billede dgr Nybegynder
29. august 2006 - 21:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se billeder på nettet

hejsa, jeg har problemer med at se billeder på nettet. hvad kan det skyldes ? spyware eller internet indstillinger ?
sådan her ser det ud f.eks: http://www.technogeek.dk/billeder.JPG
Avatar billede hcma Novice
29. august 2006 - 21:40 #1
det er nok din java-script som er gået i udu.

prøv at downloade suns-java her:  https://www.sparekassen-vendsyssel.dk/sparekassen/Download/
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 21:50 #2
ehm. nu er der altså stor forskel på java(som du vil have ham til at downloade) og så java-script :) . og der plejer gerne at komme et lille ikon i statusbaren hvis der er noget javascript IE ikke kan køre
Avatar billede dgr Nybegynder
29. august 2006 - 21:55 #3
jeg tror ikke på at det er mit java.. kan der være andre årsager ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 21:58 #4
yep. ser ud til alle de billeder du ikke kan se er .png, for den viser .jpg billeder fint.

men hvorfor.. hmmm
Avatar billede hcma Novice
29. august 2006 - 21:59 #5
mcqoat >>  ja, jeg ved det godt; fik bare skrevet forkert i skyndingen.

dgr >>  kan det være noget af dette:  http://support.microsoft.com/?kbid=878461
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 22:00 #6
Avatar billede dgr Nybegynder
29. august 2006 - 22:43 #8
utroligt igår aftes kunne jeg se billederne.. vil det hjælpe hvis jeg brguer firefox istedet ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2006 - 06:46 #9
det kunne du da prøve :) ser nemlig ud til det er en fejl i IE. har du læst de links jeg gav?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2006 - 07:18 #10
Problemet afhjælpes ofte ved at slette midlertidige internetfiler:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet "Generelt" -> Slet filer
Avatar billede nva Praktikant
30. august 2006 - 08:20 #11
Det kunne være noget i din hosts-fil, som plejer at ligge her C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Avatar billede gratis Nybegynder
30. august 2006 - 15:19 #12
du ku evt. bruge systemgendannelse.
Avatar billede dgr Nybegynder
30. august 2006 - 16:36 #13
sjovt nok nu er problemet væk og jeg har IKKE gjort noget..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2006 - 16:40 #14
underligt. men. well. sådan løser problemer sig engang imellem :)
Avatar billede dgr Nybegynder
25. januar 2007 - 21:46 #15
så lukker vi