Avatar billede smoff Nybegynder
29. august 2006 - 19:28 Der er 4 kommentarer

tegning 3D

Hej

jeg søger et program til at lave 3D tegninger af forskælige rum i mit hus. har ikke rigtig arbejde med 3D før, men der er vel et godt begynder program.jeg kan starte med.

hilsen Ole
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 19:30 #1
floorplan 3d er ret godt til det
http://www.imsisoft.com/free_trials.asp
Avatar billede pissemyre Nybegynder
29. august 2006 - 19:35 #2
Må man spørge hva du skal bruge tegningen til? Så er det også nemmere at komme med forslag til hvilket program du kan benytte
Avatar billede smoff Nybegynder
29. august 2006 - 21:55 #3
jeg skal prøve at lave forskellie forslag af indratning af rum på grung af ombygning
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 22:08 #4
så er floorplan lige det rigtige pogram , det er netop lavet til det , og meget nemt at bruge