Avatar billede cholden Nybegynder
29. august 2006 - 16:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

få explorer til at vise fejlen

Hej eksperter

Hvis der er en fejl på en asp side skriver den bare:
"The page cannot be displayed"

Hvordan sætter jeg explorer op til at skrive fejlen i stedet?
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. august 2006 - 16:57 #1
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Vis uskadelige HTTP 500 fejl
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2006 - 16:57 #2
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. august 2006 - 16:57 #3
Du skulle gerne få en bedre fejl kode/beskrivelse ved at slå denne fra i IE:

funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"
Avatar billede cholden Nybegynder
29. august 2006 - 17:01 #4
Heh, mange tak. madeindk var først. Hele 2sek
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2006 - 17:39 #5
til gengæld skrev han forkert ;oP
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. august 2006 - 17:50 #6
Han har tydeligvis kunne finde ud af det alligevel, nu hvor han accepteret mit svar :-) Skulle nu nok mene mit svar sagde ligeså meget om løsningen som jeres andres - medmindre man har NUL brikker at rykke rundt med ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2006 - 17:58 #7
men det ændrer ikke på at mit var mere korrekt - and finally, notice the smiley!