Avatar billede mads375 Juniormester
29. august 2006 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usheild kan ikke få den frem

Hejsa.

Jeg begyndte at bruge Usheild for et stykke tid siden og har været yderst tilfreds med den.
Da jeg formateret min harddisk (C drevet), fordi jeg gerne vil installere XP igen, fjernede jeg også Usheild og indstalleret det igen, da windows var klar til det. ( det skal lige siges at min mappe og filer jeg bruger Usheild til ligger på mit E drev.

Nå, men jeg installerede Usheild og valgte "usynlig tilstand", jeg glemte så lige at lave en tastatur kode så jeg kunne få min mappe frem igen. Jeg kan kune låse min mappe, men ikke åbne den og jeg kan jo ikke se programmet inde i start, så er der en der har en ide til hvordan jeg kan få min mappe frem igen?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede fazli Nybegynder
29. august 2006 - 14:42 #1
jeg ved ikke hvordan du kan få din mappe tilbage.. Men den mest indlysende ide som falder mig ind er at du åbner joblisten og stopper processen for usheild. Så vil mappen ikke længere være beskyttet af usheild.. se lige om det virker ;)
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
29. august 2006 - 14:59 #2
Udfra hvad fazli beskriver saa lyder det som om programmet tilbyder et hidtil uset sikkersniveau den slags programmer..? :)
Avatar billede mads375 Juniormester
30. august 2006 - 11:04 #3
Det virker desværre ikke..

andre ideer???
M.V.H
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
17. september 2006 - 13:53 #4
En der skriver et svar, så skal i nok få point.
Avatar billede mads375 Juniormester
25. oktober 2006 - 10:55 #5
Da der ikke er kommet noget svar til point, tager jeg dem tilbage, håber det er ok, ellers skriv her, så skal i nok få pointene..

M.V.H
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
25. oktober 2006 - 10:56 #6
Mads