Avatar billede conehead Nybegynder
29. august 2006 - 11:12 Der er 4 kommentarer

Sortering af formview

Jeg har et gridview og et formview som henter data fra samme objectdatasource. Jeg kan sortere mit GV. Jeg har en kanp i hver række som ved tryk skal vise rækkens data i mit FV. Problemet er at mit formview ikke er klar over sorteringen og derfor viser den forkerte række...hvad gør jeg? Jeg laver pt et nyt dataudtræk ofr at hente den bestemte række fra min DB, men mener at det skulle kunne lade sig gøre uden.+
Avatar billede snepnet Nybegynder
03. september 2006 - 23:52 #1
Stadig problemer?
Mvh
Avatar billede conehead Nybegynder
22. november 2006 - 10:14 #2
ja, jeg fik det aldrig løst.
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. november 2006 - 17:34 #3
Hvis det stadig er noget du bekymrer dig om - kan du bare poste noget kode her, så skal jeg nok tage en kigger.
Som udgangpunkt vil det være normalt at lave et udtræk til for den enkelte række.
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. november 2006 - 17:35 #4
(altså hvis du benytter de indbyggede komponeter, og den typisk viste måde at gøre det på).
Mvh