Avatar billede colman Nybegynder
15. maj 2001 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mailing liste

Hejsa!

Jeg forsøger at lave en mailing liste. Man skal kunne taste informationer ind om sig selv (med e-mail adresse) og dette lagres så i en fil. Man skal kunne tilmelde og framelde sig denne liste. HOW TO ? En anden ting er elektronisk postkort! Hvordan laver man dem således at den kan sendes til den brugeren vælger med den tilhørende txt ??
Avatar billede cowboy Nybegynder
15. maj 2001 - 13:34 #1
Lytter med
Avatar billede diktator Nybegynder
15. maj 2001 - 13:39 #2
Det smarteste/nemmeste vil nok være, at lave det med en tilhørende database. Dvs. du skal have adgang til server-side script.

Fra din Flash skal du såmændt bare lave en submit form, og en form hvori du afmelder dig af listen. Resten skal laves som Server-side Scripting, og database.....

/D!ktator
Avatar billede lars_r Nybegynder
15. maj 2001 - 14:04 #3
...eller man bruger noget, som andre har lavet. Begge del kan findes (gratis) på www.bravenet.com.
Avatar billede diktator Nybegynder
15. maj 2001 - 14:16 #4
...eller man får nogle andre til at lave det .. (gratis)    ;·)
Avatar billede lars_r Nybegynder
31. maj 2001 - 15:16 #5
Hva, øhh, kommer der snart nogle point her?