Avatar billede amews_aj Nybegynder
28. august 2006 - 22:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler guides, bøger og toturials til C#

Hej allesammen

Jeg er gået igang med C# men mangler virkelig noget hjælp til at komme ordentligt igang. Derfor vil jeg gerne have nogle links til guides, toturials og lignende. Evt. også bøger.

Hvad anbefaler I?

(Ja der er sikkert mange spørgsmål om dette i forvejen, men vil gerne have en up-to-date med fungerende links etc.)

PS: Jeg kender allerede til www.learnvisualstudio.net og WROX bøgerne. I øjeblikket er det primært online guides/toturials jeg har brug for. Jeg er stadig absolut nybegynder, men vil da også gerne have links til senere brug.
Avatar billede shah_khan Nybegynder
28. august 2006 - 23:08 #1
kender ikke nogen gratis bøger til C#, men hvis du skal købe en bog, så vil jeg kraftig anbefale Programming Microsoft Windows with C# by Charles Petzold

Det er den bedste bog som begynder helt fra bunden og ender med at skrive lidt komplekse programmer. mest grafiske programering. masse af eksempler.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
28. august 2006 - 23:10 #2
Ok - har du et eksempel på hvor jeg (i DK) kan låne/købe den

PS: Forventede heller ikke gratis bøger ;)
Avatar billede Syska Mester
28. august 2006 - 23:46 #3
Søgning i denne Kategori på "tutorial" giver i hvert fald en del hits, gør "guide" nok også .... det ville jeg i hvert fald foreslag, da jeg selv for mange år siden, har spurgt herinde, og ved at der ca. hvert måned kommer det samme spm igen ....

Mit bedste råd .... ikke noget ondt ment, og velkommen til at dejlige .NET verden.

// ouT
Avatar billede Syska Mester
28. august 2006 - 23:47 #4
Låne, så ville jeg nok prøve dit lokale bibliotek, de låner af hinanden rundt i danmark, så der skulle være en mulighed....

// ouT
Avatar billede shah_khan Nybegynder
29. august 2006 - 00:08 #5
http://bibliotek.dk
har lige søgt på den nævnte bog og de har den på 5 forskellige biblioteker og du kan bestille den til din ønskede bibliotek.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
29. august 2006 - 15:13 #6
Ok, tak..
Men lige nu og her vil jeg bare gerne især have online gratis toturials / guides for en nybegynder...

På forhånd tak!
Avatar billede Syska Mester
29. august 2006 - 15:38 #7
En nybegynder har netop brug for en bog, senere kan man nemmere finde tingene på nettet

// ouT
Avatar billede amews_aj Nybegynder
29. august 2006 - 15:43 #8
Jeg har allerede en bog ;) Men vil også gerne have noget at gå til på nettet - lidt blandet...

Har: Wrox: Beginning Visual C# 2005
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. august 2006 - 18:08 #9
Nå lad os få lukket

Smid svar:
shah_khan
buzzzz
Avatar billede Syska Mester
31. august 2006 - 18:34 #10
svar
Avatar billede amews_aj Nybegynder
07. september 2006 - 21:55 #11
shah_khan jeg lukker nu, sig til hvis du vil have point så finder vi ud af det.
Avatar billede shah_khan Nybegynder
07. oktober 2006 - 01:32 #12
har ikke brug for pointerne. ellers tak