Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:18 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvid Cola???????

Da de fleste hacker og lammere drikker en fandes masse cola, tænkt vi det var her vi måtte søge hjælp.
I de gode gamle dage kunne man købe Hvid cola fra baldur......

MEN HVOR KAN MAN KØBE DET NU?????

Plz help......
Avatar billede keysersoze Guru
15. maj 2001 - 13:19 #1
det sidste jeg hørte var, at de ikke blev produceret mere pga et for lavt salg :o(
Avatar billede jones Nybegynder
15. maj 2001 - 13:20 #2
jeg har hellere ikke set dem længe..

de er sikkert udgået
Avatar billede jones Nybegynder
15. maj 2001 - 13:24 #3
det er fordi baldur er blevet solgt til carlsberg og og de overtog derfor baldur produktionen.

Da carlsberg brygger coca cola og der var salg i baldur cola udgik den hvide cola fra baldur.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. maj 2001 - 13:26 #4
hvid cola er ikke andet end cola uden farve stof! hvorfor skal den da være hvid?
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:27 #5
OK... Prøv at tænk Rom og Hvid cola... hva... det kunne være rimlig syret... ik...
Avatar billede jones Nybegynder
15. maj 2001 - 13:28 #6
har lige fundet ud af at carlsberg gav produktionen vidre til neptun (som også er eget af carlsberg) men har nu lukket for salg af baldur vand.

http://www.2th.dk/bryg/bryglist/liste1.htm (kig under carlsberg ,nederst)
Avatar billede jones Nybegynder
15. maj 2001 - 13:30 #7
men måske skulle du kigge efter neptun om de sælger hvid cola ???? I don´t know
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:30 #8
He he... brun roum og hvid cola :-)
Avatar billede jones Nybegynder
15. maj 2001 - 13:32 #9
henviser hertil

http://www.saltum-neptun.dk/

prøv at skrive til dem.
Avatar billede kld Nybegynder
15. maj 2001 - 13:34 #10
Jeg arbejder i en Brugs...Det er mig der står for øl og vand...Man kan ikke bestille den mere, den er udgået af markedet. Man kan kun få den almindelige cola. Så den må du nøjes med...

M.V.H

Kenni
Avatar billede piphans Nybegynder
15. maj 2001 - 13:35 #11
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. maj 2001 - 13:37 #12
Fremvand laver stadig hvid cola - og de kan såmen bestilles via www.fremvand.dk - under sortiment ;)
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:40 #13
Tak piphans du styre for hårdt... he he ;)
Avatar billede theartist Nybegynder
15. maj 2001 - 13:41 #14
verdens dårligste slogan - \"alle på stribe drikker frem fra Ribe\" men det holder da fint at de stadig producerer hvis cola
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:44 #15
HEY hvordan bestiller man..... man skal have en adgangs kode.... HJÆLP
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:44 #16
SNØFT SNØFT
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:46 #17
Der er hverken telefon nr. eller add.
Avatar billede piphans Nybegynder
15. maj 2001 - 15:35 #18
Mineralvandsfabrikken Frem A/S
Adresse: Hundegade 41
6760 Ribe
Telefon: (+45) 7542 4222
Mobil: (+45) 2066 9944
Fax: (+45) 7542 4265
CVR nr: 37619728
Etableringsår:
Antal ansatte: 29

Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem: Egon Nielsen
Palle Adelhardt Nielsen
Søren Marius Nielsen

Personer Til toppen af siden
Øverste topledelse : Adm. Direktør Egon Nielsen
Salg : Svend Jensen
Eksport : Palle Adelhardt
Indkøb : Svend Jensen
Produktion : Palle Adelhardt
Økonomi : Lene Adelhardt

ellers noget du vil vide?

:)
Avatar billede stigc Nybegynder
15. maj 2001 - 23:03 #19
hed det ikke \"klar\" cola ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. maj 2001 - 23:39 #20
Jeg ved ikke om de er langt tilbage i ikast, men jeg har for ca. 2uger dru´kket en hvis cola af mærket baldur hos min mormor, og den kan da senest være købt en måned før..
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
16. maj 2001 - 09:14 #21
Den hed Hvid Cola men den var klar, lisom sprite.

Thx piphans men fandt det selv ind på Krak....

Lad os alle gøre Hvid cola til en cult igen lisom den vi alle slåsede om dem til børnefødselsdagende....  ;)
Avatar billede jones Nybegynder
16. maj 2001 - 12:02 #22
hvad koster en kasse ink. levering ??
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
16. maj 2001 - 14:43 #23
Hvis man kontakter Frem, kan man få at vide hvor den nærmste brugs/butik ligger hvor de bruger frem brykkerier. Så man skal bar be dem om at bestilll det hjem.... WEEEEEEEE.... he he