Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

admin og andre -> langsom??

Det kan godt være at det er sagt før for nyligt, men jeg kan ikke finde det så.

Hvorfor er eksperten blevet så langsom? - er det min forbindelse der har et problem, eller er det databsen der er blevet alt for overbelsatset.

Hvornår når ekperten sit maksimum? Det går jo stærkt efterhånden inden for dette år har vi nået mange tusinde spørgsmål.

Jeg er bare bekymret over den hastighed ekperten ligger sig for øjeblikket. Desuden er det blevet meget ustabilt og jeg får fejlmeddelelser konstant. Jeg skal også hele tiden acceptere den mail jeg får med mit brugernavn. Er jeg den eneste med problemer eller hvad?
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 13:11 #1
Det går helt fint med mig. Det kører som det plejer. Ikke bedre og ikke dårligere.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
15. maj 2001 - 13:12 #2
morten> jeg har oxo lidt problemer, men ikke så tit.
det med mailen har jeg aldrig oplevet...

Men nogle gange kommer der en database fejlmelding
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:12 #3
det skyldes at serveren er stærkt overbelastet og så vidt jeg ved, er de igang med at skaffe en mere! tidshorisont kendes dog ikke, men som sagt de ved problemet er der og de er igang :)
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
15. maj 2001 - 13:13 #4
Lige nu sidder jeg på min skole. Der plejer det at køre langsomt, men lige nu har det faktisk aldrig fungeret bedre.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
15. maj 2001 - 13:14 #5
Går det dårligt ved dig Morten?

Det kan jeg ikke forstå. Siderne flyver op på min skærm.

Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 13:14 #6
Spørgsmål nr. 50000 - http://www.eksperten.dk/spm/50000

Jeg kan godt huske den dag - og det forekommer mig at det ikke er ret længe siden. Har ekperten ikke et eller andet teoretisk maksimum...?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. maj 2001 - 14:15 #7
Jeg skal meget ofte trykke F5 op til flere gange, før den kommer i kontakt med en spm på eksperten.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. maj 2001 - 14:15 #8
[et]
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
16. maj 2001 - 21:38 #9
Samme aften som alle siger \"nej nej morten - det går fint\" går eksperten effektivt ned :-)