Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
15. maj 2001 - 12:58 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Logo / Banner...

Hej...

Jeg er ved at lave en hjemmeside, og skal der til bruge et logo/banner lidt ligesom (www.whitehat.dk/counterworld)! Banneret skal være lysebrunt og der skal stå Oldies 4 You!

Dette spørgsmål er blevet flyttet fra en anden kategori! (http://www.eksperten.dk/spm/72683)
Avatar billede resten Nybegynder
15. maj 2001 - 13:07 #1
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
15. maj 2001 - 13:10 #2
resten>> En meget god side...men vil du eller andre ikke prøve at lave noget, på egen hånd!
Avatar billede resten Nybegynder
15. maj 2001 - 13:15 #3
jov selvfølgelig men det er en fed side med java til din side til en start eller prøv at søg på jubi
Avatar billede crizzer Nybegynder
15. maj 2001 - 13:34 #4
jeg prøver igen.
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 11:15 #5
her er mit første forslag, jeg arbejder videre på nogle andre, hvis du kan lide det, men vil have ændret noget, så skriv:)

URL: http://www.friserverplads.dk/thejemmeside

-gnaffe-
Avatar billede crizzer Nybegynder
16. maj 2001 - 11:23 #7
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
16. maj 2001 - 13:34 #8
gnaffe/crizzer>> Er ser alle sammen udemærket, men det ville være rart, hvis I ville bruge denne fil til baggrund:
http://www.whitehat.dk/oldies4you/baggrund.jpg

Det er nemlig også den jeg bruger på min hjemmeside!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
16. maj 2001 - 13:37 #9
Gnaffe/crizzer>> Bannerene må godt være lidt breddere, så de kan fylde en hel side i bredden! Det ville heller ikke gøre noget vis de var lidt højere!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
16. maj 2001 - 13:38 #10
crizzer>> Jeg kan bedst lide skriften på nr. 2 og 4!
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 15:41 #11
er det den størrelse du søger???
er farverne og skriften ok???
Jeg arbejder videre på nogle andre

http://www.friserverplads.dk/thejemmeside/oldies_4_you2.jpg

http://www.friserverplads.dk/thejemmeside/oldies_4_you3.jpg
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 15:47 #12
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 15:58 #13
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 16:22 #14
Avatar billede gnaffe Nybegynder
16. maj 2001 - 16:26 #15
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
16. maj 2001 - 18:27 #16
gnaffe>> Jeg synes virkelig du har fat i det rigtige, men de må gerne være lidt højere! Og så ikke for at være på tværs, men de 2 billeder måske lidt grov kernede! Du ikke slette dem, de skal bare være af lidt bedre kvalitet!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
16. maj 2001 - 19:20 #17
Jeg har en lille ændring i Navnet! Der skal stå Games 4 You!
Avatar billede crizzer Nybegynder
17. maj 2001 - 08:17 #18
Jeg arbejder på det.
Skal stadig minde lidt om counter world banneren.
Avatar billede gnaffe Nybegynder
17. maj 2001 - 09:43 #19
hvilken skrifttype kan du bedst lide?
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
17. maj 2001 - 12:00 #20
gnaffe>> Den som er brugt i nr. 4!!

crizzer>> Ja, den skal stadig minde om Counter-World Banneren!
Avatar billede gnaffe Nybegynder
17. maj 2001 - 17:01 #21
Jeg prøver at gøre kvaliteten bedre i de 2 billeder i siden, hvis ikke det lykkes vil du så have nogle andre billeder istedet???

-gnaffe-
Avatar billede gnaffe Nybegynder
17. maj 2001 - 17:54 #22
Jeg har arbejdet på et forslag, men jeg er ikke helt færdig men er højden og kvaliteten af billedet ok???

URL:
http://www.friserverplads.dk/thejemmeside/games_4_you.jpg

Jeg laver det helt færdigt senere i dag!!!

-Gnaffe-
Avatar billede -onslow- Nybegynder
17. maj 2001 - 17:56 #23
gnaffe>>> hvor har du fået det billede af mario?
Avatar billede gnaffe Nybegynder
18. maj 2001 - 12:33 #24
Avatar billede gnaffe Nybegynder
18. maj 2001 - 12:35 #25
-onslow->>>
det har jeg fundet her:

http://204.97.147.10/camp/kris/default.htm
Avatar billede gnaffe Nybegynder
18. maj 2001 - 12:38 #26
Er størrelsen bedre nu, eller skal det være større???

Hvis ja kan du så ikke skrive en størrelse du gerne vil have, så jeg slipper for at lave det om hele tiden?

Jeg kan desværre ikke arbejde videre på det i weekenden, fordi jeg laver det på min efterskole, og jeg skal ikke være på skolen i weekenden, men jeg fortsætter på mandag:)

-Gnaffe-