Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 19:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk

Hej, jeg har et trådløst netværk, hvor mit trådløse netkort pt. styrer opkoblingen. Men jeg har nogle problemer med det, og vil gerne have windows til at styre det, jeg kan bare ikke lige finde ud af hvor jeg ændre det henne ? håber i kan hjælpe
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 19:46 #1
Du åbner netværksforbindelsen. klikker på fanen trådløs netværk. øverst på den er der et flueben du skal sætte hvoefter windows styrer netværket
Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 19:50 #2
kan du ikke lave et print screen af stedet, for jeg kan ikke finde det ?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 20:14 #3
Jeg kan desværre ikke lave en printscreen her på Eksperten, men jeg laver en forklaring.

du åbner kontrolpanel-netværksforbindelser-højrereklikker på trådløs netværksforbindelse-klikker på egenskaber.
Når du har egenskaber for trådløs netværksforbindelse skulle der gerne være et faneblad der hedder noget med trådløs, og det sklulle være i midten. hvis du klikker på det, skulle du i toppen af dette se at der kan sættes et flueben, der kan enable windows til at styre netværket.
Jeg har ikke selv denne mulighed, da jeg har et program der styrer hele netværket.
Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 20:24 #4
Jeg har heller ikke denne mulighed, som du sbeskriver, er det fordi jeg har software som styrer mit netværk ?, kan man ikke ændre det ?
Avatar billede smileymans Praktikant
27. august 2006 - 20:36 #5
du kan afinstallere det software der gør det for dig. Evt hele driveren.. Derefter installerer du driveren via kontrolpanel så der ikke bliver andet unødig software installeret.

Derefter skulle du gerne have den mulighed som beskrevet ovenover..

Det har i hvert tilfælde virket for mig førhen :-D
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 20:47 #6
Ja jeg var ude for nøjagtig samme problem forleden aften med en kammerat og han havde begge muligheder. Jeg mener at den lå under hans netværksforbindelse. Kan det ikke være rigtig nok?
Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 21:24 #7
hey, ja det virkede, jeg afinstallerede softwaren og installerede den igen via kontroil panel, og det hjalp. Tak.

Læg gerne et svar !
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 21:29 #8
os begge
Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 21:38 #9
ja hvis i kan ?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 21:39 #10
Ja tak
Avatar billede compater Nybegynder
27. august 2006 - 21:41 #11
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 21:42 #12
Var du ikke lige lidt for hurtig der nu fik smileymans jo ikke point. Du skulle lige have ventet til han havde lagt et svar. Det var vist en smutter.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. august 2006 - 21:43 #13
Nå du havde opdaget det he he
Avatar billede smileymans Praktikant
29. august 2006 - 18:16 #14
Øv :-D