Avatar billede wolf_ Nybegynder
18. november 1999 - 13:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Log automatisk på nettet under opstart

Jeg kunne godt tænke mig at Windows selv logger på nettet under opstarten, er der en der kan fortælle mig hvadan jeg for den til det, det eneste jeg selv har kunne komme på er at ligge den ind i start/programmer/start men så skal jeg jo stadig klikke på OK når den kommer frem :-(
Avatar billede klas Juniormester
18. november 1999 - 13:26 #1
Du kan vel sætte den til at starte explorer eller netscape .. og så sætte din browser til automatisk at ringe op til nettet når den startes
Avatar billede klas Juniormester
18. november 1999 - 13:27 #2
Det var et svar  :-)
Avatar billede wolf_ Nybegynder
18. november 1999 - 13:29 #3
jeg er ikke intereseret i at den skal starte min browser op under opstart kun min internet forbindelse
Avatar billede wolf_ Nybegynder
19. november 1999 - 07:31 #4
okey hvis i ikke vil hjælpe til 30 point så sætter jeg den lige op i håb om at det hjælper.

jeg vil virklig gerne have det til at virke.
Avatar billede klas Juniormester
19. november 1999 - 09:51 #5
Jeg kender ikke muligheder en mit tidligere svar... men overlever du ikke at din browser står åben? du kan bare sætte den til at starte på en tom side
Avatar billede surfer Nybegynder
19. november 1999 - 17:17 #6
jeg sender svaret på mandag!!! :)

hej klas
Avatar billede klas Juniormester
19. november 1999 - 20:07 #7
hej Surfer    :-)
Avatar billede clausn Nybegynder
20. november 1999 - 15:59 #8
Du laver en genvej til din internet forbindelse, og ligger den et eller andet sted på den pågældende comp. Herefter laver et link til dette link og lægger det ind i START el. STARTUP folderen. Hvis du så vælger at den automatisk skal koble op på nettet, skal ikke ikke længere klikke på ok (tilslut).
Avatar billede chris Nybegynder
22. november 1999 - 02:00 #9
Riwen: Ehhh  ville det ike give det samme, som hvis du lavede en genvej til sin internet forbindelse direkte under hans Start el. Startup folder?
Avatar billede wolf_ Nybegynder
22. november 1999 - 14:17 #10
jeg har fået løst problemet og det var slet ikke så svært som jeg kik og troede, men tak for den hjælp der ikke var til noget *GG*