Avatar billede mkjaer Nybegynder
27. august 2006 - 16:11 Der er 1 løsning

Datepicker til flere select-bokse

Dato vælger til form  100 point fra mkjaer

X Hejsa,

Jeg har brug for en intelligent måde at vælge datoer på i mit CMS-system.

Jeg bruger pt. 3 select-boske til hhv. dag, måned og år. Det virker ok, da jeg validerer datoen efter submit. Men jeg vil heller ha' en javascript/pop-up system, hvor man kan vælge en dato i en popup-kalender.

Dem findes der jo masser af rundt omkring, men jeg har ikke kunne finde én som kan udfylde mine 3 selectforme for mig, når man har valgt en dato i popup'en. Man skal fortsat kunne vælge på 'gammeldavs' vis ved at klikke i select-boksene.

Nogen der kender/har et popup-kalender system som vil kunne opfylde mine behov? Jeg koder i PHP.
Avatar billede steven_ Nybegynder
27. august 2006 - 17:19 #1