Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
27. august 2006 - 13:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP nørd søges til frivillig arbejde.

Jeg har den her mindre bil side www.CarClub.nu med en masse ok muligheder, men  der er hele tiden nye ønsker fra brugere og små fejl, men med mine evner til at skrive PHP tar det mig meget lang tid at lave.. Jeg har en ven der normalt hjælper med siden, men han har ikke meget tid de næste par uger, så jeg tænkte at der måske var en der har tid og lyst at hjælpe fast med siden ?

VH Peter
www.CarClub.nu
Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 13:25 #1
Løn?

Haha, tror da ikke der er nogle som ikke gør det når de ikke får noget får det.
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
27. august 2006 - 13:33 #2
nej det er ikke sikkert der er nogen der gør det hvis de ikke får noget for det.. men jeg tjener intet på siden så som det er nu er det vel en PHP nørd med interresse for biler jeg mangler..*S*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. august 2006 - 14:08 #3
pkorsgaard> Prøv evt at flytte dit spørgsmål til "Job/opgaver"-kategorien.

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål

"Job/opgaver"-kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
27. august 2006 - 14:18 #4
tet