Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billedegalleri script.

En som kan lave et billede galleri eller har som har følgende funktioner.

admin del hvor man kan tilføje billeder til siden, det skal være en side jeg skal bestemme hvor billederne kommer ind hvor jeg evt. sætter den kode ind på de sider jeg vil have galleri'et skal vises på.

Der skal vises 1 billede af gangen, hvor man så kan trykke Næste & tilbage,.

Det skal være muligt at når man oprette billedet at man så kan tilføje tekst til det billede man oprette.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. august 2006 - 12:56 #1
Hvorfor ikke bruge noget som Coppermine? http://coppermine.sf.net/ ?
Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 13:06 #2
>>coderdk nej tak, skal ikke bruge sådan noget stort noget, bare simpel, da jeg selv regner med og lave design til.. Noget du kan lave?
Avatar billede coderdk Praktikant
27. august 2006 - 14:34 #3
Det har jeg ikke tid til, men jeg tror det er sådan noget som dette du leder efter: http://dave.imarc.net/php/ :)
Avatar billede aeroone Nybegynder
27. august 2006 - 14:35 #4
Hvad med den her
http://yapig.sourceforge.net/

Kender et ikke selv, men det ser fornuftigt ud
Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 15:02 #5
>>>coderdk måske, kigger lige på det.
>>>aeroone nej har prøvet yapig, har enda søgt på hotscript.com hele natten uden og finde noget der er ok.
Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 15:04 #6
>>> coderdk nej det kan jeg ikke bruge, det skal være så man kan tilføje tekst under billederne.
Avatar billede thephpman Nybegynder
27. august 2006 - 16:34 #7
Fandt en anden løsning (minigal.) lukker.