Avatar billede plastiq Nybegynder
26. august 2006 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

swf position - svær!

Hej Flash guru'er
Jeg her lavet en projector til en præsentation. I første frame ser den sådan ud:

fscommand ("fullscreen", true);
loadMovieNum("intro.swf",3);
Stage.scaleMode="noScale";
stop ();

Inde i den har jeg et mc med en tekst som altid bliver smidt op i øverste venstre hjørne, sådan her:

onClipEvent (enterFrame) {Stage.align = "TL";
knap_mc._x = 10;
knap_mc._y = 10;
}

(det script ligger på mc'et)

Hvorfor bibeholder intro.swf så ikke sig alm. position?? Den sætter sig også op i venstre hjørne??
Sidder der en med en løsning - ville det være super fedt
Avatar billede thulstrup Nybegynder
26. august 2006 - 13:12 #1
Hvorfor i al verden opretter du et nyt spørgsmål, når vi er i fuld gang med at løse problemet lige her:
http://www.eksperten.dk/spm/728457

Tag at læs Ekspertens regler:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
26. august 2006 - 13:50 #2
ja han er irriterende
Avatar billede plastiq Nybegynder
26. august 2006 - 14:07 #3
Sorry... Tænkte bare det ville har en bedre effekt :(
Lukker igen