Avatar billede gravballemanden Nybegynder
26. august 2006 - 09:17 Der er 8 kommentarer

MSN messenger.

Hej med jer.

Er blevet anbefalet,på Spywarefri.dk,at oprette mit spørgsmål i dette forum.
Håber så sandelig,at det er i den rigtige katerogi,som jeg opretter mit spørgsmål i.

Skulle der være en eller anden,i dette forum.Som kunne hjælpe mig med,at forklare,hvorfor der hos to af mine venner.Dukker to popups i højre side,på min skærm,når de logger på MSN messenger.
Hos alle andre,der logger på.Er der kun et popup vindue,der popper op.

Jeg selv,skulle ikke have noget skidt på min pc.
Men kan det være nogen af dem,som skulle have noget skidt,i deres pc???

Men er der en,der kan give mig,et svar/forklaring,hvorfor der dukker to popups,når de logger på????

Mvh.Gravballemanden.
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2006 - 09:33 #1
De gange jeg har været udsat for det har det været fordi der kører 2 versioner af messenger hos den person, der får 2 popup-bokse hos mig. Den ene version logger den anden af så ude hos brugeren selv opdager man det ikke umiddelbart - men leder man efter den ældste version på computeren og fjerner/deaktiverer den plejer "problemet" at blive løst.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2006 - 12:22 #2
*SUK* Der rammer du vist "bullseye" Keysersoze, det har vi ikke skænket en tanke da vi prøvede at løse det.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2006 - 12:23 #3
Avatar billede gravballemanden Nybegynder
04. september 2006 - 22:06 #4
Hej Keysersoze.
Nu har jeg prøvet,at få mine to venner,til at finde ud af,hvor mange versioner,som de skulle have liggende.
Vi er ikke de spidseste plyanter i penalhuset.Så den ene,må lige have lidt prof. hjælp.Mens den anden,er ved at rode sin pc igennem.
Skulle der være andre metoder,end disse to jeg vil beskrive her.
Start/kontrolpanel/filføj-fjern programmer eller start/søg/alle filer og mapper/skriv messenger i begge søgefelter.

Men er der andre metoder,til at finde ud af,hvordan man skulle finde flere versioner,af msn messenger???

Mvh.Gravballemanden
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2006 - 11:46 #5
kan ikke lige komme på andre forslag andet end bare at kigge mappen programmer igennem.
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2006 - 02:11 #6
kommet videre?
Avatar billede gravballemanden Nybegynder
10. februar 2007 - 08:51 #7
Davs Keysersoze.
Desværre bor mine to gamle venner et stykke fra mig.Så det har taget noget tid for os.
Den ene har formateret sin pc.Der er ikke problemer med ham mere.
Men den anden har stadig problemet.For når han åbner sin pc,kan vi der er tilmeldt hans pc´s msn messenger,se når han tænder for den.
Vi der ikke er så pc kyndige,kan ikke finde flere program versioner af msn messenger.
Har foreslået,at der også bliver formateret der.
For der er nok også en del snavs inde i den pc.
Begge går ikke op i deres beskyttelse,som man burde.

Din løsning er nok den rigtige,som Fromsej også skriver.
Men vi er ikke dygtige nok til at finde problemet.
De siger,de har brugt søg og gået igennem deres mapper.

Er jo helt ny her.
Så må lige have at vide,hvordan det er med dette point system.
For du skal vel have de 60 point,for nok det rigtige svar på deres problem.

Mvh.Gravballemanden
Avatar billede keysersoze Guru
10. februar 2007 - 10:08 #8
der er heller ingen der har sagt at det er let at løse problemet - en ting der i måske kan løse det er hvis man slår auto-login fra da man så skal "godkende" hver eneste login.

Håber at det bliver løst med tiden - her i hvert fald et svar :)