Avatar billede neoman Novice
25. august 2006 - 21:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksempler for kontrakt for freelance udvikling ønskes

Er der nogle eksempler derude på kontrakter mellem en selvstændig udvikler og en mindre virksomhed ? Det drejer sig om en udviklingsopgave til nogle hundrede K, samt et antal mindre opgaver som kan løbe op i det samme.

På forhånd tak.
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
25. august 2006 - 23:17 #1
Hej Neoman,

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for en freelancer.

Du kan se mere på min hjemmeside

www.bjsolutions.dk

mvh Brian
Avatar billede neoman Novice
26. august 2006 - 10:14 #2
brian-johansen: tak for dit indlæg, men det jeg eftersøger er ikke en freelancer men eksempler for kontrakter - altså eksempler på ordlyden i en aftale mellem en freelancer og en mindre virksomhed.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2006 - 10:46 #3
Jeg lavede for lang tid siden et eksempel på en kontrakt.
(har dog aldrig selv brugt den eller fået den godkendt)
- men du kan jo prøve at se, om du kan bruge noget fra den:
http://www.flashfactor.dk/freelance_kontrakt.asp

Mvh, Michael
Avatar billede neoman Novice
26. august 2006 - 13:55 #4
d!ktator:  Tak for dit indlæg. Jeg har  brug for lidte flere detaljer : gensidig sikring af rettigheder, og især gardering med skred i krav ! :-)

Jeg har fundet et godt link her : http://www.startfirma.dk/spm/304. Men indspark er stadig velkomne :-)
Avatar billede hippien Nybegynder
28. august 2006 - 11:27 #5
Jeg har en rigtig god en, jeg sagde dog ikke ja til den da der er for mange smuthuller for virksomheden.

Jeg ved dog ikke om det er lovligt at sende den videre? Er der nogen der kan sige mig det?
Avatar billede prog112 Nybegynder
29. august 2006 - 17:22 #6
Hej neoman

Er du freelancer eller job-udbyder ?

/prog
Avatar billede neoman Novice
21. november 2010 - 18:08 #7
-