Avatar billede plastiq Nybegynder
25. august 2006 - 21:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash'ere her er guldet!!

Jeg har lavet en projector som går i fullscreen med denne action:
fscommand("fullscreen",true);

Kan jeg så loade en ekstern swf som jeg bestemmer størrelsen af??
Lad os sige at projectoren efter fullscreen er ?x?px(altså variabel).
Kan jeg så loade en swf i fx level5 som holder sig på 800x600??

Superfedt med et hurtigt svar ;)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. august 2006 - 21:44 #1
Du kan bruge Stage.height og Stage.width til at styre dit indhold
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. august 2006 - 21:46 #2
OG, så venligst la være med at poste med sådan en overskrift som ikke siger en skid
Avatar billede plastiq Nybegynder
25. august 2006 - 22:51 #3
Hej Kragekjaer
Da jeg ikke har så meget forstand på selve scriptingen kunne du så ikke prøve at vise hvordan scriptet kunne se ud? I stedet for at poste et svar som ikke siger en skid! :)

Din kritik er taget til efterretning...
//plastiq
Avatar billede plastiq Nybegynder
26. august 2006 - 00:33 #4
Stage.scaleMode="noScale"; Den her skal bruges...
lukker