Avatar billede Morten Novice
25. august 2006 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

World Of Warcraft men jeg ved ikke HVAD JEG SKAL VÆRE?

jeg er blevet anbfalet
Druiet Taron
jeg ved alle har deres egen mening men jeg er /V00B med STORT N så help plz jeg er lige glad om jeg skal være hord eller alies?
og der efter hvad server vælger jeg så hvad er bedst??
Avatar billede sonalias Seniormester
25. august 2006 - 16:33 #1
En gor start server er agramar som alliance warrior
Avatar billede snakeeye Nybegynder
31. august 2006 - 13:04 #2
Det kommer jo an på hvad du vil, både med hensyn til ansvar og hvor meget du selv ligge i det.

Tag f.eks. en healerclass, der har du jo i raids stor ansvar med at sørge for at den du healer bliver holdt i live.
En damage class skal sørge for at tage så lidt skade som overhovedet muligt, og gøre så meget som muligt.

Men det hele kommer jo an på hvad du vil. Tænk over hvad du vil først, om det er healer class, damage class eller supportclass.
Avatar billede mikle Nybegynder
27. december 2006 - 04:43 #3
Avatar billede Morten Novice
14. december 2007 - 13:36 #4
Lukket