Avatar billede rina Nybegynder
25. august 2006 - 11:39 Der er 4 kommentarer

Kan PDA ligge fil over til PC

Kan en PDA få lov til at ligge en fil over på en PC via. activesync?
Eller hvordan kan man gøre den handling?
Avatar billede nielle Nybegynder
25. august 2006 - 12:14 #1
Skal det gøres fra PDA'en eller er det lige så godt at gøre der fra PC'en?

Hvis du går ind under "Min Computer" burde du have en ikon med navnet "Mobile Devises". Hvis du klikker dig ind på den får du mulighed for at browse rundt på PDA'en. Når du finder din fil, er det bare at drag'n'droppe den over på PC'en.

Desuden er der det alternativ at sætte din ActoveSync til at syncronisere filer mellem PC og PDA. Hvis du - på PDA'en - lægger filerne i et bestemt bibliotek, så vil de blive sync'et over i et modtage-bibliotek på PC'en.
Avatar billede rina Nybegynder
30. august 2006 - 16:59 #2
Ja, automatisk sync mellem pda og pc vil kunne bruges i "simple" situationer. Derudover har jeg fundet ud af at opennetcf har hjælp til man kan gøre mere under runtime.
Vil gerne give point, hvis du vil have det og skriver et "svar".
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2006 - 23:10 #3
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2006 - 20:44 #4
Så mangler du bare at acceptere svaret :^)