Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
24. august 2006 - 23:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med subdomæner

Hej.

Står og skal finde et billigt webhotel hvor jeg har ubegrænset subdomæner eller i værdfald minimum 30 stk. Nogle som kender nogle gode og billige stedet. Eventuel også hvor man kan have ms sql, hvis det ikke er alt for dyrt.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2006 - 00:00 #1
www.unoeuro.com tilbyder egen administration af ubegrænset antal subdomæner.
125 mb. koster 1 euro, altså lidt over 7 kr. om måneden.
Jeg kan ikke huske om de har mssql som tilvalg, men mysql er inkluderet.

Serveren kører ok og deres support er som regel hurtig i dagtimerne - dog ingen tlf. support men via et ticket system.

Eneste kritik jeg har til dem er at deres pop3 mail bliver forsinket 1-2 timer et par gange om måneden, men det er som regel kortvarigt. Jeg syntes man får god service for de få penge.
Avatar billede leif Seniormester
25. august 2006 - 08:44 #2
Hvis du selv via .htaccess eller PHP kode sørger for redirect og der ikke skal individuel FTP konto pr. subdomæne, så kig hos os www.Web2U.dk
Avatar billede webt Nybegynder
25. august 2006 - 13:57 #3
Kan ligesom spinoza anbefale unoeuro og har ca den samme opfattelse, mener ikke de har mssql

ellers er der også web10 - har dog ingen erfaringer med dem men der er mange der taler pænt om dem :) der er ubegrænset subdomæner på deres basis plus pakke til 9kr /mdr

Mvh
Martin
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. august 2006 - 14:08 #4
Jeg har selv en del domæner og har også prøvet web10. De var ikke lige min favorit. Jeg bruger selv idag bl.a. www.intergate.dk men jeg syntes ikke lige der er 30 subdomæner men det kan være de er til at tale med. Hvis din udbyder ikke har 30 subdomæner kan du evt bruge et script så du kan have de antal subdomains du ønsker.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
25. august 2006 - 21:13 #5
Har valgt unoeuro. Ind til videre har de en rigtigt god service. bestilte 2 domæner i formidags. og kl 18 fik jeg mail om alt var klar og domænerne var registreret.

Takker for hjælpen.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
26. august 2006 - 15:34 #6
kan jeg få nogle svar hvis i vil have nogle point.
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. august 2006 - 17:21 #7
Jeg behøver ikke points da jeg ikke var til den helt store hjælp. Spinoza var mere til hjælp.
Avatar billede webt Nybegynder
26. august 2006 - 17:28 #8
Samme her, jeg bekræftede som sådan bare Spinozas anbefaling :)

Fortsat god weekend
Martin
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2006 - 18:55 #9
Jamen så svarer jeg da :-)

Held og lykke med foretagenet og god weekend herfra også....