Avatar billede aether Nybegynder
24. august 2006 - 20:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af yoursite.dk

Hej.

Vi er 2 som er igang med siden yoursite.dk. Vi kunne egentlig godt tænke os at høre jeres vurdering af sitet, både funktions og design mæssigt.

Hilsen yoursite.dk teamet
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. august 2006 - 22:58 #1
Synes det er en udmærket side. Den fænger ikke voldsomt, og jeg er i tvivl om hvad det er siden egentlig tilbyder. Men fine programmer I linker til.

Der skal rettes en del i teksten, da der er mange slå- og stavefejl.

Mellem overskrift og brødtekst skal der imo være mere luft, måske max ½ cm.

Arkiv, forum og kontakt virker ikke.

Prøv fra første side at skrive med få klare gloser hvad denne side tilbyder.

Jeg på at I får lavet en god side! Mangler bare lige det sidste finish.
Avatar billede cortx Nybegynder
25. august 2006 - 09:33 #2
Designet er umoddent. Tag det som en metafor, det er vokset, og er godt på vej, men det er ikke blevet voksent og moddent endnu.

Der mangler nogle opfriskende farver, og en mere stilet gredient på dine "menu-toppe", samt der mangler et stykke grafik der siger "wow!".

Jeg synes også du skal sprede din menu 100%, så den bliver overskuelig. Den er for sammen-trykket.

Og så skal du på forsiden få "solgt dit site" - Få vist, hvad det er siden kan bruges til.

Men ellers er det en god opbygning af sitet ;)

P.S. Smid en border på hele dit design.
Avatar billede aether Nybegynder
25. august 2006 - 17:06 #3
Vi takker for de gode svar og jeres råd.

Vi prøver at arbejde med jeres forslag.

Igen mange tak
Avatar billede aether Nybegynder
04. september 2006 - 23:22 #4
Der er nu sket nogle små forbedringer.

Så vi prøver at høre igen. hvad i har af forslag/ideer til sitet?

Mvh yoursite.dk