Avatar billede lassemelbye Nybegynder
24. august 2006 - 18:13 Der er 9 kommentarer

Hvorfor ikke flere besøgende

Hej. Jeg ved ikke om det her er den rigtige kategori.
Men jeg undre mig over hvorfor der ikke kommer flere besøgende på: <a href="www.fyns-olie.dk</a>" target="_blank">http://www.fyns-olie.dk">www.fyns-olie.dk</a>
Siden har ligget opppe i 5 måneder og er kommer på google.
Detsuden er jeg til føjet den på danske-link.dk, hvis det skulle have nogen forskel.
Kan nogen fortelle mig hvorfor der ikke kommer flere?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2006 - 19:34 #1
hvor få besøgende har du da?

og hvor mange tror du potientielt du kan få?

Men umiddelbart vil jeg sige at der skal en del søgemaskine optimering til. Læs evt bufferzones udemærkede artkler om emnet.

Hvis jeg prøver at søge på fyns olie på google kommer i først som link nr. 14 og hvis jeg søger på olie eller oliefyr så orker jeg ikke bladre langt nok til at finde jer, så eneste chance for at finde sitet lige pt. er hvis man kender firmananet, og så kræver det endda en vist tålmodighed da man skal bladre til side 2 for at finde linket. Og hvis folk søger efter et oliefyr så har de fundet 200 sider inde de komemr til jeres side.
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
24. august 2006 - 19:58 #2
Jeg får 6 i gennemsnit om dagen
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:11 #3
For det første skal du have flere sider der linker til din side. http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&q=link:Iti_LhSKYWAJ:fyns-olie.dk/.
Iøjeblikket er der ingen der linker til dig.
For det andet så igår der ikke meget "fyns-olie" på din hjemmeside. Der står flere steder fyns-oliefyrsservice ect. Nogle steder er det endda uden "-" som der er i domænenavnet.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:14 #4
For det tredje så tilmeld din hjemmeside til flere søgemaskiner fx. jubii, yahoo, altavista ect..
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:16 #5
Find eventuelt nogle samarbejdspartnere og link derefter til hinanden.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:18 #6
Prøv eventuelt at kom i www.dmoz.org (open directory project). Det kan tage lidt tid, at blive tilmeldt, men det er det værd.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:24 #7
Ps. min side er også blevet tilmeldt danskelinks, men google tager ikke referencen med i deres index.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. august 2006 - 20:38 #8
Du kan eventuelt også skrive noget med "Fyn" istedet for "Fyns".
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. august 2006 - 21:07 #9
Du skal tilmelde dig nogen SOE venlige linkdatabaser, hvilket vil sige at de ikke benytter sig af redirects, bruger rel="nofollow", eller andet snusk som betragtes som NON-SEO.

Nedenstående kan alle betragtes som SEO venlige

www.danmarksguiden.dk
www.add2me.dk
www.web-search.dk
www.danskelinks.dk