Avatar billede ucfatrox Nybegynder
15. maj 2001 - 09:58 Der er 23 kommentarer og
4 løsninger

Hvilkien Cola?

Hvad er bedst? Coca-cola, Pepsi eller Jolly. Kom med ordentlige svar, og ikke kun personlige som f.eks. \"Jeg synes at den og den smager bedst\" Kom med svar omrkign hvad der er i og hvor stor en rus man opnår ved de forskellige mærker :)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
15. maj 2001 - 10:00 #1
Jeg synes at Coke (altså Coca-Cola) smager bedst...
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. maj 2001 - 10:00 #2
COCA COLA!!!!!!!
Avatar billede milo Nybegynder
15. maj 2001 - 10:01 #3
aner sq ikke hvad der er i lortet, drikker det bare *G* Og det jeg bedst kan li\' at drikke, er så coca cola *G*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. maj 2001 - 10:01 #4
Coca-Cola ;o)
Avatar billede francko00 Nybegynder
15. maj 2001 - 10:04 #5
Jeg kan kun komme med en personligt svar, for det er jo forskeligt hvad folk kan lide synes smager godt. Coca-cola er klart den bedste cola på markede... Grunden til at Coca-cola er vinderen er fordi den ikke er alt for sød som de to andre stormærker! Den har en ret kraftig brus og frisk smag, i helhold til at pepsi ikke har det store brus sus...
Avatar billede parazite Nybegynder
15. maj 2001 - 10:05 #6
There can be only one: Coca Cola! INTET slår! Pepsi: For meget \"sweet talk\", ikke kraftig nok i smagen, og så falder man i søvn lige meget hvor meget man drikker! Jolly er sådan cirka det samme.
Coca Cola er god, ikke for sød og ikke for brusende. Sådan! :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. maj 2001 - 10:05 #7
Rus ? jeg får sgu ingen rus af at drikke cola... ahh, måske de versioner med 4x eller 8x koffein man ikke kan få indenfor dette lands grænser. Der skal mere til at rykke med en middeltung russisk kampvogn som mig...

Drikker helst CocaCola...
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
15. maj 2001 - 10:08 #8
Personligt opnår jeg den største glæde ved at drikke Coca-cola. Jeg har taget mig selv i at sidde og få det direkte dårligt hvis jeg ikke har fået Coca-cola i flere dage, og når jeg så endelig åbner en flaske, begynder mine at ryste! Det virker måske sygt, men det er noget af et rush at hælde en ½ liter indenbords, efter en Coca-cola-fri uge.
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
15. maj 2001 - 10:08 #9
Det er selvfølgelig mine \"hænder\" der begynder at ryste... Sorry!
Avatar billede hotpop Novice
15. maj 2001 - 10:14 #10
Coca Cola er fandme for sødt. ADV! Jolly smager af æselpis og pepsi er bare klamt. Drikker kun cola fra saltum/rørkjær.

Dette var min mening.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 10:42 #11
baldur...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
15. maj 2001 - 10:53 #12
ucfatrox:> Kender det godt! Jeg mener selv at jeg seriøst er afhængig af Cola! Det er latterligt, men sandt!

Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 10:57 #13
COCA-COLA!

Man kan ikke være rigtig computernørd uden at frikke COCA-COLA.

morten->

Baldur? Er det bare for at være anderledes?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
15. maj 2001 - 11:03 #14
Ja, det er...

Typisk ham morten :-)
Avatar billede hotpop Novice
15. maj 2001 - 11:22 #15
jesus> vi andre drikker. Men du frikker måske? *gg*
morten> fornuftigt valg.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. maj 2001 - 11:28 #16
Coca-Cola  og ikke light
Avatar billede parazite Nybegynder
15. maj 2001 - 11:31 #17
Light er djævlens værk!
Avatar billede hotpop Novice
15. maj 2001 - 11:46 #18
Light er elefantpis.
Avatar billede hobbez Nybegynder
15. maj 2001 - 14:21 #19
Coca-Cola selvfølgelig. Kold, og gerne uden brus :o) Sådan en halv 1½ liter der har ligget i et køleskab natten over :o)

10 sikre tegn på at du drikker for meget Coca-Cola: http://www.rob.dk/fun/coca-cola.htm

/Rob
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. maj 2001 - 14:27 #20
uden brus??
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
02. juni 2001 - 15:19 #21
det smager sq ens alt sammen
Avatar billede caroc Praktikant
02. juni 2001 - 15:23 #22
1. Jolly
2. Coca Cola
3. Pepsi

Jolly fortjener en første plads for den dejlige og rafinerede smag.. Coca cola er også ok og det samme at sige om pepsi..
Men baldur og saltum osv.. fy for satan (for det første kan jeg ikke tåæe dem --> får syre eksem på under 5 min efter jeg har indtaget dem.. og for det andet smager de alt for sødt på en klam måde...
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 16:14 #23
caroc> en blindtest med Jolly - Coca - og landkær cola viste at ca 70 % foretrak landkær, så øøøhhhh... den MÅ være den bedste... el. hva?
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. juni 2001 - 16:15 #24
Coca, selvfølgelig..
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 16:28 #25
Coca Cola? For sød.
Avatar billede caroc Praktikant
03. juni 2001 - 00:26 #26
hotpop--> det er bare min mening..
Kan så sige at jeg har hørt det lige modsatte at jolly vandt testen..
Avatar billede karstein Nybegynder
03. juni 2001 - 00:29 #27
En kold Carlsberg

Coca Cola er efterfølgende god mod tømmermænd!

\\Karstein.dk