Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 17:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TI-89 Titanium spil? Virker ikke rigtigt

Goddag..

Jeg fandt et spørgsmål om det samme som jeg godt kunne bruge. Der stod hvordan jeg lagde det ind og hvordan jeg fandt det.. Når jeg trykker på 2nd + link og finder det spil jeg vil spille og trykker enter hopper den bare ud til main menu?

Hvordan åbner jeg mine spil og programer?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
22. august 2006 - 18:31 #1
Har du ikke en program button? Evt. kaldet "prgm". Det er en evighed siden jeg har rodet med min, som også kun er en TI-83, men mener bestemt at det var med program button jeg kom ind til mine progs og games!
Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 18:36 #2
Jo der er et program der hedder prgm, men det er et editor program, så når jeg åbnet spillet stod der bare en masse tekst og tal?
Avatar billede lzs Nybegynder
22. august 2006 - 20:23 #3
På en TI-84 skal man først lægge det over med et program, hvilket du jo nok også skal. Derefter lægger det sig enten i prgm eller apps
Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 20:25 #4
Jeg har lagt det over..

Og jeg kan sagtens finde det i prgm, men prgm men når jeg trykker enter på spillet hopper den bare ud i hoved menuen igen..?
Avatar billede lzs Nybegynder
22. august 2006 - 20:34 #5
ahh ok.
Har du prøvet med andre spil? måske er det spillet der ikke virker.
Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 20:44 #6
Ja har lige prøvet med 2 andre spil..

Den gør det samme, hopper ud til hoved menuen.. :S..
Avatar billede tribalroots Nybegynder
22. august 2006 - 20:59 #7
Damn it! Mangler 4xAAA bats for at kunne rode videre! :D
Avatar billede lzs Nybegynder
22. august 2006 - 20:59 #8
lyder sku mærkeligt, men må ærligt indrømme at jeg ikke kan hjælpe.
Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 21:05 #9
ja det er sku lidt mærkeligt..

Syntes lige jeg læste at man skulle indstallere noget OS symstem oven på det gamle først? Kan det passe?
Avatar billede eeco Nybegynder
22. august 2006 - 22:12 #10
nårh prøvet at gøre det men det virker sku stadig ikke..
Avatar billede eeco Nybegynder
19. juni 2008 - 13:36 #11
....