Avatar billede ahwaz Nybegynder
22. august 2006 - 16:42 Der er 3 kommentarer

MMS billedebehandling

hej

Jeg har Nokia 6280 og har modtaget MMs billeder uden tekst fra en LG i udlandt begge er fra 3. Min PC kan ikke finde disse MMS billeder når jeg prøve at overføre billlederne til PC. Jeg har ikke problemmer med at overføre andra filer, billeder eller videoklip. Hvad går det gald?

med tak
Avatar billede bubbaa Nybegynder
24. august 2006 - 13:03 #1
Leder du det rigtige sted på din mobil?
Åbn evt billedet fra din mms besked, gem den på din mobil, og hent nu billedet fra din pc.
Avatar billede ahwaz Nybegynder
24. august 2006 - 14:22 #2
Jeg har billederne i min indbakke på mobilen men når jeg åbner indbakken via pc er de bar væk.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
24. august 2006 - 15:12 #3
Jeg kan ikke huske om jeg selv kan se mine mms beskeder, men gemmer jeg billederne fra beskederne kan jeg i hvert fald.

Kan lige se når jeg kommer hjem