Avatar billede megahof Nybegynder
22. august 2006 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer 6 SP1 viser ikke siderne korrekt?

Hej Eksperter

Jeg har lige formateret og installeret Windows XP PRO UK SP2 og kørt alle opdateringer der måtte være til windows. Jeg har dog stadig problemer med min internet explorer, den viser ikke siderne korrekt og nogle loader den slet ikke.

F.eks. kan jeg ikke gå ind på www.windowsupdate.com, der skriver den blot done ned i statusbaren og viser ellers en helt blank side.

Ekspertens hjemmeside er der også fejl på, menufunktionen for oven med opret spørgsmål osv. vises ikke. (sidder lige nu på en anden computer).

Er der noget jeg kan gøre ud over installere firefox eller køre IE 7 beta 3 ind. Jeg vil meget nødigt bruge disse, da et lokalt intranet på studiet ikke understøtter disse browsere.

Håber i kan hjælpe

MVH
Mads
22. august 2006 - 15:47 #1
Avatar billede megahof Nybegynder
22. august 2006 - 16:03 #2
Hej DR1

Det virker desværre ikke, der er stadig problemer...

Andre ideer?
22. august 2006 - 20:14 #3
... chancen/risikoen/muligheden for 'snavs'/virus på putter ?

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Hvilke andre sikkerhedspakker har du instaleret ?
Avatar billede megahof Nybegynder
22. august 2006 - 21:16 #4
Efter jeg ved et tilfælde forsøgte at tilgå min router via webinterface, som ikke lykkedes blev jeg opmærksom på at der er problemer med javascript!

Da jeg netop har haft installeret JAVA fra Sun er jeg uforstående overfor problemet, og er faktisk gået død!

Er der nogle der har oplevet noget lignende eller kan hjælpe med installationen af javascript??

DR1: Jeg har lige formateret, så vil udelukke virusser. Jeg har antivirus, hardware-firewall og antispyware program.
Avatar billede megahof Nybegynder
23. august 2006 - 00:59 #5
Jeg har løst problemet.

Det viser sig at filen jscript.dll var beskadiget, og selvom jeg ikke blot kunne erstatte den med en anden, så lykkedes det mig at få det til at virke ved en halvvejs reinstallation af windows. En "Upgrade" hvor den kører windows ind på ny, men bibeholder visse dele af det tidligere installerede.

Mange tak for hjælpen til DR1..

/Mads