Avatar billede Slettet bruger
18. november 1999 - 10:40 Der er 16 kommentarer

Hvordan får jeg Bannerreklame på min side?

Jeg er ved at lave en anonym ulovlig side med links til mp3. Jeg kunne godt tænke mig at have banner på så jeg kunne tjene nogle penge på den, men hvordan skal jeg så modtage pengene når ingen må vide hvem jeg er!!

Nogen gode ide´er
Avatar billede Slettet bruger
18. november 1999 - 11:30 #1
Her kan du sætte din side til salg så at sige, men du skal have mange besøgende for at de gider.

http://www.reklameauktioner.dk/

Du skriver ind til dem og så svarer nogen firmaer med et tilbud om reklame og pris.
Avatar billede godtnok Nybegynder
18. november 1999 - 13:09 #2
Det du vil, er altså at tjene penge på at andre stjæler?? Efter min mening er det forkasteligt!

Desuden er der ingen penge i bannerreklamer, se bare det danske forsøg klikket.dk .... Så hvis jeg var dig ville jeg droppe det forsøg på at tjene penge!
Avatar billede klas Juniormester
18. november 1999 - 13:12 #3
Det er meget svært for dig at tjene penge på det da de sider som sælger banners skal vide hvem der skal have pengene + de vil sjældent sponsorer ulovlige sider
Avatar billede klas Juniormester
18. november 1999 - 13:50 #4
kom lige i tanke om noget jeg en gang gjorde....

Lav en anden "alm" side om noget "lovligt" og lav den i frames.. gør sådan at du laver banneret i en frame for sig selv og meld den til et banner system -  og skriv at det er den lovlige side du vil have tilmeldt...

Og brug den samme reklame på din mp3 side - med samme frame.....

Det er en mulighed..
Avatar billede Slettet bruger
18. november 1999 - 15:34 #5
Skal det være nogel, som du kan tjene penge på?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
28. december 1999 - 09:09 #6
www.eads.com

De betaler 10 cents per click og så kan du jo bare følge klas' forslag.

De er ligeglade med hvor mange hits du får!
Avatar billede Slettet bruger
28. december 1999 - 10:39 #7
Jeg forstår ikke du tør med de smæk det har givet i den sidste tid. Selv pladeprancen bruger rådne metoder, så de skal nok finde dig.
Avatar billede klas Juniormester
28. december 1999 - 22:44 #8
det er da nemt at lave et site som de ikke kan spore tilbage til en bestemt person . . . så længe der ikke er tale om ting som børneporno etc.
Avatar billede epoc Nybegynder
09. februar 2000 - 17:21 #9
jeg tyntes "godtnok" har ret men hvis du vil have din side kendt kan du jo prøve http://www.bannerbyt.dk men du tjener selvfølgelig ingen penge på det men start et sted
Avatar billede lee Nybegynder
19. april 2000 - 04:07 #10
Klikket er lukket!
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 20:35 #11
Nu vil jeg lede som om jeg ikke ved at det er en mp3 side spørgsmålet handler om, da dette er ulovligt og må være en trykfejl.
Prøv at se på www.bannerauktion.dk eller bare auktion.jubii.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 20:37 #12
Spørgeren har kun oprettet dette spørgsmål og ikke besvret andre gad vide om han har opgivet sit rigtige navn?
Avatar billede yes Nybegynder
31. juli 2000 - 18:15 #13
I stedet for at have banner direkte fra et egentlig reklamefirma. Kunne du tilmelde dig et surf og tjen penge firma, der kan du tjene penge igennem bannerne ved at folk tilmelder sig til surf og tjen penge firmaerne igennem dig (via bannerne). På den måde tjener du en hvis %-del at det de surfer. Hvis du har et website med bare en lille smule besøgende skulle det ikke være helt umuligt at tjene en del penge den vej (gør det selv :-)
Avatar billede klas Juniormester
31. juli 2000 - 18:35 #14
har du egentlig tjekket efter hvad andre warez sider bruger ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. juli 2000 - 18:48 #15
Porno sider er normalt lige nogle der gerne vil have deres banner placeret på warez sider.

Avatar billede netsjov Nybegynder
29. september 2000 - 20:43 #16
Pas på du ikke bliver bustet.

Du tror du er anonym, men det er du overhovet ikke.

I det du uploader en fil til din hjemmeside gemmer den din ip. Når politiet prøver at finde manden bag siden er det første de gør at gå til ubyderen der hoster din side. Din udbyder er der efter nød til at ud levere enten dit(Hvilker de nok ikke har) eller den ip du sidst loggede ind med. Politiet vil derefter gå til den internet udbyder som eger den ip som du brugte, og en 10 minutters bladring, har politiet din adresse, telefon nr. og mm. Alt i alt ca. 2 døjn efter din side er blevet opdaget står der 2 søde betjente udenfor din dør. (Var der ikke 100.000 de andre drenge fik i bøde???)

Så glem det.