Avatar billede netrom_1979 Nybegynder
22. august 2006 - 14:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp Vedr. opsætning/installation af geforce 7950 GX2

Hej

Jeg har lige købt mig en helt ny computer.

Men ved ikke helt om jeg har fået installeret mit graffikort ordentligt. Det er et club-3d Geforce 7950 GX2. Mit bundkort er et p5w DH Deluxe

Når jeg har kigger i directx DxDiag står der at grafikkortet kun har 512 mb selv om det jo har 1 gb. Har hentet den helt nye driver fra Nvidia 91.45

Skal man selv installere sit kørt til at køre sli og hvis ja hvordan gør man det. Det skal lige siges, at jeg ikke er en ekspert til computer, men ved en lille smule om det.

Jeg installerede bare driverne og har ikke gjort mere.

Håber i kan hjælpe mig og svare på nogle af mine spørgsmål
Avatar billede can Nybegynder
23. august 2006 - 09:30 #1
Hej. Har du checket, at en BIOS opdatering af dit bundkort ikke kunne løse dette problem. Kan være at BIOS skal "lære" at der kan være så meget ram på et grafikkort. /Claus
Avatar billede netrom_1979 Nybegynder
22. november 2010 - 23:15 #2
vfvfvv