Avatar billede torben lind Forsker
21. august 2006 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med nero brændeprogram

Hej allesammen.
Mit Nero brændeprogram har virket godt nok indtil nu,men nu får jeg en meddelse om at"fejl under oprettelsen af midlertidige filer,sørg venligst for at der er plads nok i din CACHE-STI",når jeg går videre i programmet,kommer der så en meddelse "fejl under skrivning af multisession infofil.Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem.
Jeg fik en meddelse i sidste uge om at windows lave mere hukommelse eller noget i den stil kan det have noget med overstående at gøre.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 23:37 #1
er programmet fuldt opdateret ,hvis det er ver 6 gøres det på forsiden af det opstart billed man får nede i højre side af bunden på billedet via ikonen
Avatar billede off-line Nybegynder
22. august 2006 - 00:48 #2
Højreklik på denne computer. Avanceret/indstillinger/avanceret. Der kan du se,
hvor stor din sidefil (pagefil) er. Du kan sætte den til brugerdefineret, og
gøre den større f.eks. give den 500MB mere. Hvor mange ram har du? windows
kører ikke godt under 512MB.
Avatar billede pallesbhansen Nybegynder
22. august 2006 - 09:06 #3
Start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/diskoprydning
VH Palle
Avatar billede torben lind Forsker
22. august 2006 - 17:04 #4
Hej gotfred.
Jeg brugte dit tip og det virker nu som det skal så smid et svar og du får dine point.Mange tak for hjælpen.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. august 2006 - 17:34 #5
Selv tak! :)
Avatar billede torben lind Forsker
22. august 2006 - 18:25 #6
Tak for hjælpen.