Avatar billede larsny Nybegynder
21. august 2006 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kalender på skrivebord?

Hej jeg har søgt lidt rundt på nettet google og msn, men kan ikke finde nogle toturials der fortæller simpelt om hvordan man laver lidt grafik på skrivebordet?

Til at starte med skal jeg bare kunne skrive lidt der ude, og løbene redigere teksten, samt sætte en tabel op..

Så burde jeg der fra være i stand til selv at videre udbygge det til en kalender..

Nogen der kan hjælpe mig på rette vej?
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
21. august 2006 - 15:56 #1
Du kan prøve at søge www.download.com efter stikord som "desktop calendar" el. lign.

Der findes f.eks. er fedt program der hedder Active Desktop Calendar 6.2 men hvis du ikke vil betale noget, og have en gratis applikation, kan du vælge "free" der hvor der står "all licenses", og trykke "filter". Derefter kommer alle gratis programmer op. (F.eks. Simple Desktop Calendar 1).

Håber det kan hjælpe lidt. :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. august 2006 - 16:54 #2
Hej Lars ... Er du ikke havnet i en forkert kategori denne gang?
Mvh
Avatar billede larsny Nybegynder
23. august 2006 - 16:14 #3
ja soryy du har ret... flytter den over i den anden kategori