Avatar billede juks Novice
21. august 2006 - 12:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke tilføje signature

hej , jeg plejer at kunne vælge tilføj signatur når jeg er inde og komponere en mail , men denne funktion er ikke til stede på min nye bærbare hvad er der galt og hvordan kan jeg til føje den igen.

jeg har oprettet signature og har lavet en knap så jeg får dem frem på skæren men så så skal jeg lave copy/paste og det er lidt besværligt
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
21. august 2006 - 13:04 #1
Er det Outlook du bruger? Hvis ja, hvilken version bruger du så? :)
Avatar billede juks Novice
21. august 2006 - 13:59 #2
ja det er office xp (html exchange klient)
Avatar billede juks Novice
21. august 2006 - 14:00 #3
hov ikke xp , det er office 2003
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
21. august 2006 - 14:29 #4
Og du har været inde og sætte din signature op i tools > options > mail format > signatures (står nederst i mail format viduet)? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2006 - 15:41 #5
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=juks&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

juks - kigger du ikke lige dem her igennem? Det er lidt noget "juks" ikke at følge op på egne spørgsmål ;)
Avatar billede juks Novice
22. august 2006 - 00:22 #6
ja bjarke og den kan godt sætte dem ind automatisk men ikke hvis man vil vælge indsæt signatur , via det punkt der er i menu baren
Avatar billede juks Novice
22. august 2006 - 00:23 #7
john , få dig et liv , jeg har stilt mere en 500 spg her tror jeg så de 28 er en lille procent del så hvis ikke du har noget konstruktivt at sige så lad være
22. august 2006 - 06:29 #8
(374)
... og du har stadig problemer/spørgsmål helt fra [21/03-2004 07:34:01] ?
Folk bliver irreteret når du ikke vender tilbage - så gider folk ikke at skrive til dig en anden gang...

Jeg har løsningen til dit spm. (Men jeg ka' vda ente et par år med at svare lige som dig?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2006 - 08:48 #9
juks - tjah - du vælger HELT selv om du vil have hjælp.
Du har et problem - svaret får du (som dr1 også siger) om et par år.

Problemet er åbenbart ikke så stort!
Avatar billede juks Novice
22. august 2006 - 10:29 #10
ok så kan i sidde og klappe hinanden på skulderen ....
Avatar billede juks Novice
13. december 2007 - 10:50 #11
luk