Avatar billede dkr Praktikant
20. august 2006 - 22:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til script

Håber der en der kan hjælpe mig med dette script, jeg aner ikke hvor fejlen er.

scriptet kan hentes her http://www.blindespil.dk

Dette er hvad den skriver på skærmen.

C:\Documents and Settings\dkr\Skrivebord\rockbox h3x0\podcast\w98podfetch-0.61>w
98podfetch.pl
ERROR: Date::Manip unable to determine TimeZone.
at C:/Perl/site/lib/Date/Manip.pm line 3635
        Date::Manip::Date_TimeZone called at C:/Perl/site/lib/Date/Manip.pm line
        Date::Manip::Date_Init() called at C:/Perl/site/lib/Date/Manip.pm line 7
        Date::Manip::ParseDateString('today') called at C:/Perl/site/lib/Date/Ma
nip.pm line 1791
        Date::Manip::UnixDate('today', '%Y-%m-%d') called at C:\Documents and Se
ttings\dkr\Skrivebord\rockbox h3x0\podcast\w98podfetch-0.61\w98podfetch.pl line

C:\Documents and Settings\dkr\Skrivebord\rockbox h3x0\podcast\w98podfetch-0.61>
Avatar billede uucico Nybegynder
23. september 2006 - 10:04 #1
Hej,

Date::Manip pakken kan åbenbart ikke finde oplysninger om din timezone.
Du kan manuelt angive denne

Eksempelvis i filen Manip.pm med $Date::Manip::TZ
eller som environment variabel $ENV{TZ}
Avatar billede dkr Praktikant
23. september 2006 - 12:32 #2
takker.

Jeg lukker det nu da jeg har fået det til at virke.

MVH
DKR