Avatar billede sandfeld Novice
20. august 2006 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelseskabel mellem bærbar og projektor

Hejsa!

Er ved at anskaffe en forlængerkabel, så jeg får mulighed for at koble en bærbar sammen med en projektor.
Jeg har desværre hverken projektor eller den bærbare hjemme hos mig og derfor kan jeg ikke selv finde svaret på mit spm...

Mit spm. er derfor hvilken type VGA-kabel er det jeg skal købe for at koble disse to enheder sammen?? Skal jeg købe et han-hun eller hun-hun eller han-han kabel..??

Håber at I kan hjælpe mig.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
20. august 2006 - 14:36 #1
du skal have fat i et Han-Han standard D-Sub 15 pin skærmet... :)
Avatar billede sandfeld Novice
20. august 2006 - 14:52 #2
Takker for svaret - Vil du ikke have nogle point...?? Så giv mig et svar... :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
20. august 2006 - 14:55 #3
velbekomme, og takker for point... :)