Avatar billede syskim Nybegynder
20. august 2006 - 13:18 Der er 4 kommentarer

IE7 fungerer ikke

Ved opstart af IE7 Beta 3 fås flg. melding:

Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
osv.

Løsning??
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2006 - 13:19 #1
Ja - kør installationen igen og vælg repair - ellers fjern og brug 6.0
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2006 - 13:22 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. august 2006 - 17:24 #3
Fed opfølgning på alle dine gamle spørgsmål, du smider selv et svar skriver OK og acceptere!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2006 - 17:29 #4
Undskyld, men syskim regner du os for totale analfabeter???

En forklaring er på sin plads - til denne er på plads og acceptabel, så efr der ingen hjælp herfra!