Avatar billede cesa Nybegynder
14. maj 2001 - 21:58 Der er 6 kommentarer

- - - Kan brugeren vedhæfte en fil fra min side? - - -

Hej.......!

Jeg har et problem! Jeg vil gerne lave en form, så brugeren kan vedhæfte et billed og sende det til mig via email(Direkte fra sitet). Kan det lade sig gøre? Jeg ved at Hotmail og lignende bruger denne funktion!

HJÆÆLPP mig!

På forhånd tak!

- Cesa.

Scriptet skal bruges på www.ogee.dk
Avatar billede theartist Nybegynder
14. maj 2001 - 22:09 #1
vi har for nylig diskuteret dette på eksperten i forbindelse med at hjælpe en med samme problem, da han ikke kunne bruge ASP/PHP og en database, som man ellers normalt ville...

http://www.eksperten.dk/spm/67946
Avatar billede fomse Nybegynder
14. maj 2001 - 23:20 #2
Hej cesa

Bare en lile kommentar! Hvis jeg var dig, ville jeg indsætte noresize i frametagsne, man kan møblere rundt på dem som man vil!!

Bare et forslag....Ellers en ganske pæn side.

Fomse:-)
Avatar billede sbm Nybegynder
14. maj 2001 - 23:54 #3
Hvis du har mulighed for at køre Java Servletter på www.ogee.dk , så kan du få en servlet af mig som sørger for netop emails med påhæftet binær fil.
Avatar billede borrisholt Novice
15. maj 2001 - 14:11 #4
Hvis du har mulig hed for ASP er det nemt nok.

Jens B
Avatar billede cesa Nybegynder
16. maj 2001 - 20:46 #5
Til Fomse: Tak for de pøne ord og det gode råd! Det er lavet!

Jeg er ved at kontakte udbyder, og spørge om jeg kan køre Java Servletter!

Hvad er en servlet! Synes aldrig jeg har hørdt udtrykket før!

Tak for henvendelserne!

Avatar billede cesa Nybegynder
16. maj 2001 - 20:48 #6
Sorry Fomse, der skulle have stædet Pæne i stedet for Pøne! SORRY§