Avatar billede michaelthrane Nybegynder
19. august 2006 - 11:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lag i World of warcraft

Hej

Jeg har et problem med lag i world of warcraft og jeg tror det skyldes vores delte netværksforbindelse? Vi har en 1mbit forbindelse som vi deler i mellem 4 personer. Wow kører ofte fint, men en gang i mellem lag'er det helt vildt. Når jeg spørger dem jeg spiller med siger de at deres ikke har problemet, så det kan vel ikke være serverne.. Den ene jeg deler forbindelse med spiller også online (starcraft), men det har vel ikke noget med sagen at gøre?

Hvis der er nogen der kan komme med gode råd så er de meget velkomne :-) På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2006 - 11:53 #1
Hmm altså hvor stor linje snakker vi om ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. august 2006 - 12:03 #2
cypermann - det står der :)

Der er flere forskellige slags lag:

Server - Client lag & Computer lag.

Hvad er dine computer specificationer? for det er højst sandsynligt din computer da de andre ikke føler noget
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
19. august 2006 - 13:12 #3
Hej igen

Linjen er en 1mbit forbindelse.

Mine specifikationer burde strække rigeligt da jeg lige har købt den hos Top Data for 2 måneder siden, netop med henblik på WOW!
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
19. august 2006 - 13:12 #4
Vores forbindelse er desuden ikke trådløs..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. august 2006 - 13:19 #5
Prøv alligevel at skrive dine specifikationer :)

Det kunne muligvis også være hvis du bruger Addons, bruger du mange af dem?

Prøv eventuelt at slette alle dine addons samt WTF og WDB mapperne i dit WoW dir og se om det skulle hjælpe ( temp filer )
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
19. august 2006 - 13:31 #6
Jeg tror faktisk at du har fat i noget med de addons, jeg har dog ikke tid til at teste nu, jeg vender tilbage i morgen, glæder mig :-)

Foreløbig tak for hjælpen!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. august 2006 - 13:31 #7
held og lykke :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. august 2006 - 08:12 #8
hjalp det?
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
22. august 2006 - 21:21 #9
Hej igen. Sa har jeg fået prøvet det, det er lidt underlidt fordi i starten hjalp det ikke, men i går og i dag har det kørt perfekt! Så jeg formoder at det var det... Mange tak for hjælp og snak:-) Du er meget velkommen til at lave et svar så du kan få dine velfortjente point! Jeg skal nok vende tilbage med en rapport senere på ugen igen..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. august 2006 - 13:51 #10
:)