Avatar billede optical Nybegynder
19. august 2006 - 10:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Installering af driver til ZyXel ZyAir G-360

Har sat et ZyXel ZyAir G-360 PCI kort i computeren, geninstalleret Windows. Jeg har tilsyneladende også smidt driver cd’en væk. Men har fundet et utal af driver versioner til kortet, og har forsøgt at få Windows til at installere dem alle.
Men nej! Kortet er bare mystisk for Windows.
Tilmed har jeg forsøgt at opgradere BIOS’en, men ud fra Everest 2.2 Ultimate kan jeg ikke fastslå hvilken BIOS det er, udover hvornår den sidst blev flashed.

Så hvis nogen eventuelt kan hjælpe mig med at få dette kort up and running, ville jeg være dybt taknemmelig:)
Avatar billede optical Nybegynder
19. august 2006 - 10:55 #2
Jeps!
Windows (Xp forresten) kan slet ikke se, at det er en driver til nogen component den har.
Men jeg antager at den er sat ordenligt i, eftersom jeg har doublechecked den, og den er tilgaengelig i Device Manager?
Avatar billede kenp Novice
19. august 2006 - 21:22 #3
har du indstalleret driverne til dit bundkort mv.?
Avatar billede optical Nybegynder
25. august 2006 - 16:01 #4
Undskyld forsinkelse.
Nej, det har jeg ikke, kan heller ikke lige gennemskue hvad bundkortet hedder og hvor driveren i så fald skulle findes
Everest siger:
http://www.badongo.com/pic/269005
Avatar billede kenp Novice
25. august 2006 - 17:24 #5
Hent lige en anden udgave af everst også prøv denne i stedet for

http://www.hcma.dk/uploads1/everesthome220.zip

Hvad hedder din comptuer ellers? for på det link du sendste står der at det skulle hedde ECS V7-2
Avatar billede optical Nybegynder
25. august 2006 - 17:45 #6
Jeg ved ikke hvad den egentlig hedder. Det er en lille minipc jeg har fået foræret.
med ny version af everest:
http://www.badongo.com/pic/269054
Avatar billede kenp Novice
25. august 2006 - 20:50 #7
Det er en Ez-buddie du har dig :)

Men sjovt nok kan jeg IKKE finde noget på nettet...

Det bedste jeg har fundet er dette: http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=24019 som så henviser til denne side http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/SiteMap/SearchResult.aspx?q=km400&f=Downloads&MenuID=0&LanID=9
Avatar billede kenp Novice
25. august 2006 - 21:18 #8
Jeg hr lige fået at vide fra en jeg kender som også har en ez-buddie at der ikkee r noget specielt ved det bundkort som er i den så det hele burde virke også netkortet... m.m. at en af delen selvfølgelig er gået i stykker.. men her kan du ihvertfald finde driverne... ftp://ftp.zyxel.dk/G-360/driver/
Avatar billede optical Nybegynder
26. august 2006 - 12:21 #9
saa ved man ogsaa hvad den hedder:)

Hvis netkortet var i stykker, ville jeg saa kunne se den i device manager?
Avatar billede kenp Novice
26. august 2006 - 15:05 #10
Nej det vil du ikke kunne se... måske vil du kunne men ikke sikkert...
Avatar billede optical Nybegynder
26. august 2006 - 18:05 #11
OEV! Men tak for hjaelpen ellers:)

Ligger du lige et svar?
Avatar billede kenp Novice
26. august 2006 - 18:23 #12
ping.
Avatar billede optical Nybegynder
28. august 2006 - 12:38 #13
pong.