Avatar billede hojben Novice
19. august 2006 - 08:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

danishbits.org

Nogen der ved hvorfor http://danishbits.org/ ikke kører mere?
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
19. august 2006 - 09:42 #1
De har vel midlertidige problemer?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. august 2006 - 10:02 #2
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=8512&sid=d403b781adf8e74c2c886960f96dc920

der er noget her, og et link der henviser til nærmere forklaring..?
Avatar billede hojben Novice
20. august 2006 - 01:01 #3
hehe den er oppe igen :) men der er dælme ikke mange som er glade for dem...

Note fra siden:
Omkring nedetid de sidste par dage

Ja, som i alle nok har bemærket så har siden været nede i et par dage. Dette skyldes problemer med betalingen af dem hvor vores server er hosted. Det har været enormt tyndt med donationer, så de sidste par måneder har betalingen af siden stortset foregået af egen pung. Den var bare tom for et par dage siden, da hosten skulle trække pengene. Derfor er vi nu 3 personer der har lagt ud for at få siden til at køre igen, da alternativet var at vi måtte lukke, hvilket vi selvfølgelig ikke ville.

Vi håber på folks donationer så vi kan holde siden kørende i lang tid endnu. Vi åbner også op for salg af GB igen, for at gøre det mere attraktivt at donere.
Klik her for at donere og læse om GB priser

Vi håber på at folk vil være med til at redde siden, så vi kan blive kørende i lang tid endnu. Dette er den sidste chance vi har for at holde siden i live.

// Danishbits.org
Avatar billede hojben Novice
23. september 2006 - 12:28 #4
lukker