Avatar billede warni Nybegynder
19. august 2006 - 08:18 Der er 5 kommentarer

Trådløs keyboard m. integreret mus?

Hejsa,

Står og mangler et trådløst keyboaard med mus. Er der nogle som ved hvor jeg kan finde et sådant forholdsvis billigt..

JEg har set omkring på nettet, men der er vi oppe i 1500-1700,- Og det er alt alt for meget.

Håber der er nogen der har gode idéer :-)

På forhånd tak.
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 10:14 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. august 2006 - 10:26 #2
Avatar billede warni Nybegynder
19. august 2006 - 10:35 #3
tak for det, men det er ikke det jeg søger. DEt skal være et keyboard, hvor musen er integreret i selve boardet. Som på en bærbar hvor der er en pad eller en kugle..

Ved I hvad jeg mener?

Skal altså ikke have seperat mus, men integreret... Ved det findes, men hvor finder jeg det billigst muligt ;-))

Takker!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. august 2006 - 10:45 #4
arh.
Avatar billede warni Nybegynder
19. august 2006 - 10:55 #5
Jep - hehe..

Men hvis du kan hjælpe der så er du MEGET velkommen..