Avatar billede icantwin Nybegynder
18. august 2006 - 17:07 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Billigt betalingssystem til webshop

Kan nogle af jer hjælpe mig rundt i junglen af betalingssystemer til webshops?. Jeg vil gerne kunne modtage betalinger fra de store kort som Visa, Mastercard og JCB. Men PBS's løsning er ret dyr, så tænkte om det er muligt at anvende billigere løsninger fra udlandet evt? Jeg er åben overfor alle ideer, hvordan får jeg på den billigste måde etableret et velfungerende betalings-sytem i men webshop? Og hvis der findes udemærkede gratis måder at modtage betalinger på, er jeg også åben overfor det.

venlig hilsen
Søren
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2006 - 22:44 #1
paypal.com ... opstart er billigt, men det individuelle transaktions gebyr er højt!
ewire.dk tilbyder stort set det samme.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2006 - 11:28 #2
Nu ved jeg ikke hvilken pris du synes er dyr, men der er da muligheder for at få mulighed for at modtage betalingskort til omkring 200 kr om mdr.
Avatar billede icantwin Nybegynder
19. august 2006 - 12:36 #3
Har også selv fundet løsninger til omkring 200 kr./md. Men tænkte om der evt. fandtes udenlandske løsninger som var billigere?
Avatar billede mclemens Nybegynder
19. august 2006 - 12:39 #4
Er meget glad for http://www.quickpay.dk selv...
... men m.h.t. pris hvad så med: http://www.fribetaling.dk/
- - Men er det webhotel betalings leverandøren der er for dyr
eller er det PBS der er for dyr? [Men PBS's løsning er ret dyr,] vs. Har også selv fundet løsninger til omkring 200 kr./md. ...
Avatar billede mclemens Nybegynder
19. august 2006 - 12:40 #5
Kaster også et svar samtidig hvis en af dem kunne bruges...
Avatar billede mclemens Nybegynder
19. august 2006 - 12:49 #6
... Men en anden ting er at selve betalings udbyderen vel er motoren der skal
sørge for at betalingerne kommer ... 200 kr. om måneden er vel heller ikke meget når
man i nogle banker skal betale 200 kr. pr. måned for en erhvervskonto ... eller?
Avatar billede icantwin Nybegynder
20. august 2006 - 11:34 #7
Fribetaling og quickpay lyder meget interessant, det vil jeg kigge nærmere på! Tak for svarene alle sammen =)
Avatar billede mclemens Nybegynder
20. august 2006 - 12:23 #8
Velbekom, og tak for point :o) (Der er også epay.dk - de havde dog dårlig information om implementering, da jeg skulle vælge hvad jeg ville kode op imod. Det ser ud til at der er kommet lidt mere kød på info'en, specielt info om brug af et ssl relay script har fået en overhaling. Fribetaling er som sagt det billigste jeg har set, men dem så jeg dog først efter, at jeg havde valgt at bruge quickpay )