Avatar billede coder Nybegynder
18. august 2006 - 15:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange server og activesync fra mobil

Hej.

Har netop installeret Exchange Server 2003. OWA og OMA virker fint - også udefra (gennem NAT).
Men prøver jeg at tilgå exchange serveren via min mobil (med Windows Mobile) kommer password-vinduet frem når der står "synkroniserer". Det er korrekt login - men den bliver ved med at komme frem hver gang man trykker "OK".
Login'et virker fint til OWA og OMA!

Jeg har ikke noget certifikat på.

Nogen der har prøvet noget lignende - og som har et svar?

TAK!
Avatar billede coder Nybegynder
18. august 2006 - 15:49 #1
damn - fandt fejlen...

fik slået certifikatet til og installeret på mobilen - og så kørte det.
Avatar billede coder Nybegynder
18. august 2006 - 15:49 #2
lukker igen...