Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. august 2006 - 13:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af skabelon til hjemmeside

Hej Eksperter

  Jeg har fundet en super kompetent leverandør, af mit kommende CMS system. Nu står jeg og skal have lavet skablonen til denne.
Filen skal leveres som PSD

Først og fremmest skal der siges at dette er for den kreative :-) Jeg kan nemlig ikke forklarer dig 100 % hvordan den skal se ud. Du har rimelige frie tøjler!!!
Her er et link til mit logo som selvfølgelig skal være med :-)http://dansk.evolutiontour.com/index.php?pid=232&f=29

Siden er til mit kommende firma.
Firmaet:
Jeg henvender mig 100% til business og tilbyder coaching af ledere, coaching af medarbejdere, coaching af teams, teambuilding, foredrag og workshops.

Siden:
Jeg skal have følgende på siden:
Forside
Produkter
Nyheder
Artikler
Referencer
Lederdebat.dk (direkte link til anden side)
Om Gohi.dk
Kontakt os

Firmaet hedder gohi som du nok har regnet ud :-)

Det som et evt topbanner gerne må udstråle, er Coaching, teambuilding og foredrag.

  Jeg tager en beslutning mandag om hvem der skal lave opgaven. Det jeg skal bruge fra dig er enten et udkast eller link til referencer. Også skal jeg også bruge et ca. beløb!!!

Siden har forresten en "partner side" som kan ses her http://www.lederdebat.dk/portal.php .....et kommende debatforum for ledere.

Hvis du synes beskrivelsen er for smal så skriv endelig så skal jeg straks svarer!!

Mvh Kenneth
Avatar billede fasionoide Nybegynder
18. august 2006 - 14:58 #1
Goddag Kenneth

Det kunne måske være noget af en opgave for mig, men jeg ville ønske du havde vedlagt en email til at kontakte dig på

Jeg ville kunne lave det for 800-2200,- DKK

M.v.h
  Kasper B Christensen
Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. august 2006 - 15:04 #2
og det skal du da få:-)

info@gohi.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2006 - 15:53 #3
Jeg er interesseret i opgaven. Prisleje 1.000 kr.

For referencer se venligst:

www.godgrafik.dk

Send en mail til godgrafik (at) godgrafik.dk, så finder vi ud af noget.
Avatar billede e_w Nybegynder
18. august 2006 - 21:21 #4
Er også intersseret i at lave det for dig

kontakt mig gerne via mail:

william@engbjerg.net

msn(hvis tilfældet er der):
williamengbjerg@hotmail.com

Referencer ser på www.engbjerg.net

Mvh. e_w
Avatar billede trofo Nybegynder
19. august 2006 - 12:20 #5
Hej Kenneth,

Jeg tager 745,- excl. moms.

Du kan se mine referencer på http://trofo.dk/kunder.html

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. august 2006 - 10:00 #6
Hej Alle

Tak for Jeres tilbud. Jeg har fundet en til at tage sig af opgaven.

Fortsat god weekend

mvh kenneth