Avatar billede oziris Nybegynder
17. august 2006 - 12:58 Der er 6 kommentarer

Flash opdager ikke mus før event..

Hej

Jeg har gang i en web-aplikation hvor man via flash knapper klikker sig videre igennem nogen sider. Flashknappen "Next" er placeret der samme sted på alle sider og når men klikker og kommer ind på en ny side, opfatter flash knappen ikke at der er "mouseover", før man klikker eller bevæger musen. Det bevirker i fleste tilfælde at man skal dobbeltklikke for at knappen virker..
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 13:51 #1
Wierd! Hvilket AS bruger du?
Avatar billede oziris Nybegynder
17. august 2006 - 16:04 #2
Jeg bruger Flash 8
Knapperne er lave som ganske alm. buttons
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 16:31 #3
Og det er bare med:

on(press){
  gotoAndPlay("frame_navn");
}

?
Avatar billede oziris Nybegynder
17. august 2006 - 22:11 #4
Jeps eller:
on(release){
  getURL("url");
}

Men problemet ligger ikke kun her i denne aplikation. Det forekommer også på diverse websites jeg har lavet, og det kunne evt bare være sådan flash opfører sig..?

Når du loader en side med en flashknap og cursren står i flashknappens position i det siden loades så opdager flash det ikke, før du klikker eller bevæger musen en smule..
Avatar billede oziris Nybegynder
17. august 2006 - 22:14 #5
Ahaa.. Det er kun i IE den opfører sig sådan.. hrmff!!
Avatar billede tribalroots Nybegynder
18. august 2006 - 23:24 #6
Det er freakin' wierd! jeg har ikke oplevet dette problem i nogle af browserne! Er der andre som oplever dette?