Avatar billede chrthegreat Nybegynder
17. august 2006 - 12:33 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

Spil til min kæreste

Jeg leder efter nogen computerspil til min kæreste? Hvad spiller jeres, hvis de gør det? hun kan godt lide nogen "hyggelige" spil. Ikke noget action eller "stressene".

Hun er 18 og har tidligere spillet theme park, rollercoaster og sims..

Nogen forslag? De må meget gerne skrives med en lille beskrivelse og evt links (skriv dem som svar, så fordeler jeg pointne til sidst)

Mvh. Christian
Avatar billede bettertimes Nybegynder
17. august 2006 - 12:35 #1
SIMS serien holder til den type :D
Avatar billede bettertimes Nybegynder
17. august 2006 - 12:37 #2
Avatar billede Chewie Novice
17. august 2006 - 12:40 #3
World of warcraft
Avatar billede bettertimes Nybegynder
17. august 2006 - 12:41 #4
Min bedre halvdel spiller Vietnam, og er max hooked på det spil.

Ellers er der sjove spil som Baldurs Gate. Lidt gammelt men stadig sjovt
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
17. august 2006 - 13:14 #5
Tror ikke hun er så meget til action og vold. (desværre;)
Avatar billede bettertimes Nybegynder
17. august 2006 - 13:17 #6
SIMS har intet med vold at gøre
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
17. august 2006 - 13:37 #7
nej, men det har hun spillet ;)
Avatar billede bettertimes Nybegynder
17. august 2006 - 13:56 #8
Der findes jo et HAV af SIMS 2 spil.
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2006 - 14:20 #9
Der er jo også SimCity, der igen er et simulationsspil. Stod personligt af på de sidste udgaver, men har brugt mange timer på den 1. udgave. Kender mange piger, der også blev grebet af det
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2006 - 01:07 #10
civilization :)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2006 - 02:13 #11
Jeg er kvinde - dog computernørd og spiller lidt af hvert.

Et lidt sukkersødt og hyggespil er Syberia. Det er flot grafik og en smuk historie - hvis hun altså er til adventure spil?

Der er en I og en II.
http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=4929&PlatformtypeID=6
Avatar billede themom Nybegynder
18. august 2006 - 11:38 #12
Harvest moon :)  det greb mig

http://www.hmfarm.com/
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
19. august 2006 - 12:30 #13
det lyder meget godt. snakker lige med hende om det. det ikke fordi hun spiller så meget, men hun har et par gange hvor jeg har siddet og spillet  et eller andet sagt "hvorfor har jeg ikke noget spil JEG kan spille" heh.

MEN; lader den lige kører lidt endnu,  se om der kommer flere forslag, og så får i jeres point :)
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
21. august 2006 - 13:58 #14
Black & White 1-2! :D Alle (både mænd og kvinder) kan bruge flere timer på at klappe den der søde ko man kan vælge. Den er også meeega sød når den leger med sin badebold. :D
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
22. august 2006 - 17:03 #15
hehe ja, havde en abe i 1'eren kan jeg huske :D

det vil jeg foreslå hende.

themom>> har kigget på den hmfarm.com side. forstår den ikke helt :o kan du hjælpe lidt og evt. forklare hvad det går ud på?
Avatar billede themom Nybegynder
23. august 2006 - 16:26 #16
Du er en farmer der overtager en gård.Du skal så indenfor "et år" få den op og løbe rundt,Du skal også score damer,passe din hund,deltage i landsbyens aktiviteter,lave mad og 1000 andre ting.Det lyder måske umiddelbart kedeligt ,men lige pludselig får "den verden" dig suget ind og det er kanon sjovt.Hvis hun ikke er god til stress,så skal hun holde sig langt væk,for der er meget arbejde:).
Lige nu spiller jeg en h..... masse poker og det er da afstressende og enormt sjovt.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
27. august 2006 - 15:13 #17
lyder meget sjovt :) syntes du skal svare (themom) så du kan få en del af pointne.

TAK ALLE SAMMEN!! (Tror Syberia 2 var en success. Hun har i hvert fald spillet det lidt og sagt det var da okay ;)
Avatar billede themom Nybegynder
28. august 2006 - 10:06 #18
jamen det gør jeg da så :)
Avatar billede themom Nybegynder
02. september 2006 - 19:20 #19
tak for points :)