Avatar billede pedeskede Nybegynder
16. august 2006 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ny fladskærm men hvilken??

hej alle sammen.
står og skal have en ny fladskærm men hvad skal man dog vælge.
den skal være 19", kunne bruges til spil så min. 8 ms responstid.
men kan man med fordel/ulempe bruge en widescreen i spil? eller beskære den bare spilbilledet så man ikke får 19" i spil??
er en af dem her noget værd??
LG:    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177779
BenQ:  http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=207863

håber i vil svare gerne med begrundelser :)
Avatar billede azrael Nybegynder
17. august 2006 - 03:17 #1
Jeg kan anbefale dig at kigge lidt på www.flatpanels.dk og særligt også i deres forum. Der kan man bl.a. også læse, at widescreen paneler og spil vist ikke går ret godt sammen. Det kan man også læse på Tom's Hardware Guide. For øvrigt skulle en af de absolut hurtigste 19" (4:3) skærme være Viewsonic VX922. Ingen fordele helt uden ulemper dog, idet det siges, at mange VX922 har pixelfejl... :S

Håber at ovenstående hjælper dig lidt videre. :)
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2006 - 04:28 #2
Kigger lige med på dette spm. :D
Avatar billede is Nybegynder
18. august 2006 - 23:36 #3
Vi er mange der er tilfredse med Samsung, gode farver og faktisk aldrig pixelfejl !
Så som alternativ vil jeg foreslå denne med 4ms http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=216674

/Ivan
Avatar billede pedeskede Nybegynder
21. august 2006 - 09:26 #4
ok azrael.... det lyder fint.. takker for dit svar... kan se det med widescreen ik gik.. bare i mange anoncer man ser der står perfekt til spil :S ..
og is som svar på ovrstående må jeg finde en der ik er widescreen men takker for oplysning om samsung skærme. ku være man skulle finde sådan en så :D .. takker
Avatar billede azrael Nybegynder
21. august 2006 - 11:57 #5
Annoncer siger jo så meget... :)

Men god jagt på din nye "flade". Jeg sidder stadig med billedrør og er rigtigt glad for billedet, men kassen er godt nok noget større. :D
Avatar billede pedeskede Nybegynder
10. oktober 2007 - 15:15 #6
lukket